۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کلنگ زنی پروژه المان شهدای مفقودالاثر بزودی در قزوین
کد خبر: ۱۵۶۹۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۱۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد:

کلنگ زنی پروژه المان شهدای مفقودالاثر بزودی در قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با همکاری اعضای کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و مساعدت استانداری قزوین، کلنگ احداث المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین در سال جاری به زمین خواهد خورد.

کلنگ زنی پروژه المان شهدای مفقودالاثر بزودی در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین با دارا بودن 200 شهید مفقودالاثر، فاقد یادبود این عزیزان در گلزار شهدا می‌باشد.

وی افزود: قزوین با فراخوان اجرای طرح المان شهدای مفقودالاثر، اولین استانی است که این امکان را برای خانواده‌های شهدا فراهم خواهد کرد تا با حضور در مکان مربوطه، یاد و خاطره شهدایشان را گرامی بدارند.

حقایق‌پور با اشاره به فراخوان اعلام شده جهت ارائه‌ی طرح‌های مهندسین در خصوص المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین گفت: این فراخوان از 22 بهمن سال گذشته آغاز شده و تا 23 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.

این مسئول افزود: علاقمندانی که می‌توانند با ارائه‌ی طرح‌های فنی و هنری ما را در این زمینه یاری کنند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، طرح‌های خود را ارسال نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: براساس فراخوان اعلام شده، نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب 8، 4 و 2 میلیون تومان هدیه دریافت خواهند کرد.

حقایق‌پور افزود: پس از دریافت طرح‌های ارائه شده و داوری آن توسط اساتید و کارشناسان مربوطه، طرح برگزیده در محوطه گلزار شهدای شهر قزوین اجرا خواهد شد.

وی گفت: اجرای این طرح و جزئیات آن از مصوبات کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان قزوین می‌باشد که فراخوان آن با همکاری خوب سازمان نظام مهندسی استان قزوین در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار امیدواری کرد: با همکاری اعضای کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و مساعدت استانداری قزوین، کلنگ احداث المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین در سال جاری به زمین خواهد خورد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان