۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش ۱۶ درصدی کشف مواد مخدر در کشور
کد خبر: ۱۵۶۹۳۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

افزایش ۱۶ درصدی کشف مواد مخدر در کشور

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تشدید کنترل مرزها در راستای جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، گفت: خوشبختانه با اقدامات شبانه‌روزی همکارانم، کشفیات مواد مخدر در کشور ۱۶ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۱۶ درصدی کشف مواد مخدر در کشور

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تشدید کنترل مرزها در راستای جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، گفت: خوشبختانه با اقدامات شبانه‌روزی همکارانم، کشفیات مواد مخدر در کشور 16 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سرویس انتظامی صبح قزوین ، سردار حسین اشتری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به پایان دور نخست سفرهای نوروزی، اظهارداشت: از روزهای گذشته دور دوم سفرها آغاز شده است، لذا به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم ضمن مدیریت سفر، بازگشت به شهرهای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد تصادفات فوتی و آمار جانباختگان حوادث رانندگی در سطح کشور در نوروز 95 روند کاهشی داشته‌است، افزود: تعداد تصادفات منجر به فوت به میزان 10 درصد و نیز جانباختگان 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته‌است.

اشتری ضمن تقدیر از تلاش کارکنان نیروی انتظامی در طرح نوروزی 95 و نیز تعامل شهروندان و رانندگان با پلیس و نیز رعایت قوانین و رانندگی از سوی آنان، بیان کرد: امیدواریم این روند کاهشی تا پایان سال ادامه داشته باشد و شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی درباره عوامل تاثیرگذار در وقوع سوانح رانندگی، تاکید کرد: عامل انسان، راه، علائم و صنعت خودرویی از جمله عوامل تاثیر گذار در وقوع سوانح رانندگی به شمار می آید. به طور قطع اگر جاده‌های ما استاندارد باشد تصادفات کمتری خواهیم داشت، اما عامل انسانی به عنوان موثرترین عامل در تصادفات رانندگی محسوب می‌شود.

اشتری درباره وضعیت استان گلستان در وقوع جرائم نیز اظهار کرد: خوشبختانه آمارها نشان می‌دهد گلستان جزء استان‌های برتر کشور است و در بسیاری از جرائم شاهد کاهش قابل توجهی هستیم. هرچند در برخی از جرائم نیاز دارد تا پلیس گلستان فعالیت‌های خود را افزایش داده و اقدامات پیشگیرانه موثرتری را در دستور کار خود قرار دهد اما در مجموع وضعیت استان گلستان رضایت‌بخش است.

اشتری خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه من و همکارانم در نیروی انتظامی، تامین نظم، امنیت و آرامش مردم است و هرجایی که این آرامش برقرار باشد بهترین هدیه ما به شمار می آید؛ آرامش و آسایش مردم از اولویت‌های پلیس است.

افزایش 16 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور

بنا بر گزارش سایت خبری نیروی انتظامی، فرمانده ناجا درباره آخرین اقدامات پلیس در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: خوشبختانه با اقدامات شبانه‌روزی همکارانم، کشفیات مواد مخدر در کشور 16 درصد افزایش داشته است. در تلاش هستیم تا سال آینده با کنترل بیشتر مرزها از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنیم هرچند اکثر کاروان‌های حامل مواد مخدر شناسایی و در محل‌های مورد نظر متوقف شدند اما پلیس شبانه‌روزی در این عرصه در تلاش است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان