۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پنج نمره زیر ۱۰ به وزیر نفت/سه نماینده به زنگنه ۲۰ دادند/ژنرال از ۲ نفر هم ۱۰ گرفت+جدول
کد خبر: ۱۵۶۸۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

نمره نمایندگان مجلس به "ژنرال" کابینه؛

پنج نمره زیر ۱۰ به وزیر نفت/سه نماینده به زنگنه ۲۰ دادند/ژنرال از ۲ نفر هم ۱۰ گرفت+جدول

بعد از گذشت سه سال از عمر دولت روحانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه نمره ای به عملکرد وزیر نفت داده اند؟

پنج نمره زیر ۱۰ به وزیر نفت/سه نماینده به زنگنه ۲۰ دادند/ژنرال از ۲ نفر هم ۱۰ گرفت+جدول
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ با گذشت نزدیک به سه سال از عمر دولت آقای روحانی در حال نزدیک شدن به سال پایانی عمر دولت تدبیر و امید هستیم.

دولت کنونی در روزهای ابتدایی وقتی که کار خود را شروع کرده بود شعارهایی مانند حل صد روزه مشکلات اقتصادی، رفع بیکاری جوانان و وعده‌های دیگر داده بود و شایددر حال حاضر بتوان این را به جرات گفت که بسیاری از این شعارها و وعده ها عملی و محقق نشده است.

در همین رابطه بر آن شدیم که نظر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را در خصوص عملکرد وزیر نفت دولت تدبیر امید به وسیله نمره ای که آنها به عملکرد وزار می دهند جویا شویم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهترین افرادی هستند که از ابتدای یک دولت با وزار آشنایی بیشتر دارند چرا که وقتی وزرا برای گرفتن رای اعتماد از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی می شوند برنامه هایی را که برای وزارت خانه خود دارند ارائه می دهند و پس از گرفتن رای اعتماد، نمایندگان خیلی بهتر می داند که پس از مدتی چقدر از این برنامه ها محقق می شود و چقدر نیمه کار می ماند.

بعد از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس دولت یازدهم،بیژن زنگنه به عنوان نامزد نهایی تصدی پست وزیر نفت ایران، جهت معرفی به مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در پایان جلسات بررسی رای‌اعتماد به کابینه پیشنهادی حسن روحانی بیژن نامدار زنگنه با ۱۶۶ رای موافق، ۱۳ ممتنع و ۱۰۴ مخالف، موفق به کسب اعتماد نمانیدگان مجلس نهم شد و برای سومین بار به عنوان وزیر نفت در دولت‌ انتخاب شد.


انتهای پیام/2002

منبع: خبرگزاری راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان