۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قول استاندار جهت کمک به ساخت ساختمان رفاهی بخش خون بیمارستان قدس
کد خبر: ۱۵۶۷۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

در حاشیه برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی مطرح شد

قول استاندار جهت کمک به ساخت ساختمان رفاهی بخش خون بیمارستان قدس

در پنجمین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی استاندار قزوین با حضور در غرفه مکس اظهار کرد: جهت تسهیل در ساخت پروژه ساختمان رفاهی جنب بخش خون بیمارستان قدس بررسی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

قول استاندار جهت کمک به ساخت ساختمان رفاهی بخش خون بیمارستان قدس
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، "جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز" از تاریخ سوم فروردین ماه کار خود را آغاز کرده و به مدت 10 روز از ساعت 16 الی 22 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه واقع در خیابان امام خمینی(ره) قزوین برپاست.

موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین(مکس) در روزهایی که از برگزاری این جشنواره گذشته  حضوری فعال  در حوزه کاری خود و معرفی اهداف مؤسسه مکس داشته است.

در پنجمین روز این جشنواره فریدون همتی، استاندار قزوین از غرفه مکس بازدید کرد.

همتی در این دیدار بر حمایت گسترده‌تر از کودکان مبتلا به سرطان تاکید و اعلام کرد: جهت تسهیل در ساخت پروژه ساختمان رفاهی جنب بخش خون بیمارستان قدس بررسی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

در سومین روز از برگزاری این جشنواره نیز محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان، مهرداد حسن پور معاون پلیس راهور استان و حبیب‌الله انصاری رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان در این غرفه حضور یافته و به عضویت افتخاری در مؤسسه مکس درآمدند.

همچنین در اولین روز از برگزاری جشنواره مریم بیدخام، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری از غرفه مکس بازدید کرده و در حاشیه این بازدید ضمن عضویت افتخاری در موسسه مکس بر تعاملات آینده در پیشبرد اهداف حمایتی از کودکان مبتلا به سرطان و تسهیل در پروسه ساخت بخش رفاهی ضلع غربی بخش خون بیمارستان قدس اعلام امادگی نموده و خواستار حمایت بیشتر از والدین مخصوصا مادران فرشته‌های مبتلا به سرطان قزوین شد.

علاوه بر حضور مسئولین استانی در غرفه مکس مردم شهر قزوین و میهمانان نوروزی شهرهای مختلف کشور نیز در این غرفه حضور پیدا کرده و بیش از۱۵نفر از هموطنان و همشهریان در مؤسسه مکس عضو شدند.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان