۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شرکت ارتباطات زیرساخت خدماتش را با سامانه و میز خدمت ارایه می‌کند
کد خبر: ۱۵۶۷۸۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شرکت ارتباطات زیرساخت خدماتش را با سامانه و میز خدمت ارایه می‌کند

شرکت ارتباطات زیرساخت اواخر سال گذشته اعلام کرد که خدمات پهنای باند و دیتای خود را از طریق سامانه و سایر خدمات خود را از طریق میز خدمت به مشتریان این شرکت ارایه می دهد.

شرکت ارتباطات زیرساخت خدماتش را با سامانه و میز خدمت ارایه می‌کند

شرکت ارتباطات زیرساخت اواخر سال گذشته اعلام کرد که خدمات پهنای باند و دیتای خود را از طریق سامانه و سایر خدمات خود را از طریق میز خدمت به مشتریان این شرکت ارایه می دهد.

به گزارش صبح قزوین ، به گفته آغ بیات - مدیر کل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت - با به حداقل رسیدن ارتباط مشتری با کارکنان زمینه حفظ سلامت اداری و کاهش بروکراسی اداری برای ارایه خدمات فراهم می شود.

وی افزود: بر همین اساس مشتریان این شرکت به جای مراجعه حضوری در بخش های مختلف اداری و ارتباط با کارکنان به بخشی با عنوان میز خدمت مراجعه می کنند و از آن طریق با ارایه مدارک پرونده در خواست خدمات را تکمیل می کنند.

مدیر کل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: برخی از مدارک از طریق سامانه پرتال به صورت نرم افزاری قابل دریافت است، اما مدارکی همانند پروانه یا قرارداد باید به صورت حضوری از طریق میز خدمات ارایه شود.

وی در پایان افزود: علاوه براین مشتریان این شرکت در سراسر کشور می توانند بدون شماره گیری کد بین شهری با تماس با کد چهار رقمی 1588 خدمات درخواستی و مورد نیاز خود را از اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات درخواست و پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان