۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هم افزایی مدیران در راستای رشد و اعتلای استان ضروری است
کد خبر: ۱۵۶۷۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

هم افزایی مدیران در راستای رشد و اعتلای استان ضروری است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: هم افزایی مدیریت شهری و استانی در راستای رشد و اعتلای استان مهم و ضروری است.

هم افزایی مدیران در راستای رشد و اعتلای استان ضروری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز اظهار کرد: این جشنواره هر سال پر بارتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: در پنجمین دوره برگزاری این جشنواره، به نمایش درآمدن عروسک هایی از 54 کشور دنیا قابل تقدیر است.

محمدی با اشاره به اینکه نمایش عروسک‌های کشور‌های مختلف موجب آشنایی کودکان با فرهنگ و رسوم آنها می‌شود، عنوان کرد: پیش بینی بازی‌های مختلف که موجب رشد فکری کودکان می‌شود نیز بر غنای جشنواره افزوده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بازی‌ها زمینه را برای یادگیری بیشتر کودکان فراهم و آنها را برای ورود به زندگی اجتماعی مهیا می‌کند.

وی هم افزایی مدیریت شهری و استانی در راستای رشد و اعتلای استان را مهم دانست و افزود: در حال حاضر این هم افزایی در میان مدیران دیده می‌شود و در مقام نماینده مردم استان حمایت‌های خود را از این اقدامات شهرداری و هر اقدامی که موجب رشد و توسعه استان باشد، ابراز می‌دارم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های شهرداری قزوین در حوزه کودک ستودنی است چراکه کودکان امروز، سرمایه‌های این سرزمین هستند و باید در جهت رشد و تعالی بیش از پیش آنها گام برداشت.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین با اشاره به آموزش‌های ترافیکی پیش بینی شده در پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز افزود: با توجه به تدارک برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و ترافیکی در محیطی شاد و کودکانه، این آموزش‌ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی برپایی نمایشگاه اسباب بازی ملل را در معرفی کشورهای جهان به کودکان و خانواده‌ها بسیار موثر دانست و اظهار کرد: افراد با حضور در این نمایشکاه با بازی‌ها و فرهنگ سنتی کشورهای مختلف آشنا می‌شوند که این موضوع بسیار جالب توجه است.

امیر محمد رضایی جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین در بازدید از پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز اظهار کرد: حضور پرشور مردم نشانه عملکرد مطلوب جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز قزوین است.

وی افزود: برنامه‌های جذاب و مورد پسند مردم با برنامه ریزی منسجم و تدبیر مناسب شهرداری قزوین تدارک دیده شده و جشنواره پنجم در مقایسه با سال‌های گذشته، منظم‌تر و فراگیرتر برگزار شده است.

رضایی با بیان اینکه در گذشته بازی‌های کودکان با نظارت و حمایت خانواده‌ها انجام می‌شد، گفت: بازی‌های قدیمی پر تحرک بود و سلامت جسمی کودکان را در پی داشت و در این جشنواره نیز سعی شده است تا بازی‌های قدیمی و پرتحرک به کودکان معرفی شود که این اقدام یکی از برنامه‌های خوب شهرداری قزوین در این جشنواره است.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان