۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عملکرد خوب مسئولان استان قزوین در کاهش تصادفات حادثه‌ساز/ برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف آب جدی‌تر شود
کد خبر: ۱۵۶۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۷ ساعت: ۱۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد

عملکرد خوب مسئولان استان قزوین در کاهش تصادفات حادثه‌ساز/ برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف آب جدی‌تر شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان استان قزوین در کاهش تصادفات حادثه‌ساز عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

عملکرد خوب مسئولان استان قزوین در کاهش تصادفات حادثه‌ساز/ برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف آب جدی‌تر شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فریدون همتی، استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه با وجود افزایش مسافرت‌های نوروزی، استان قزوین در بحث تصادفات و حوادث رانندگی کاهش محسوسی داشته و این مهم نشان می‌دهد که کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که مشکلات آب استان قزوین یکی از اساسی‌ترین معضلات این استان است و باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید برداشت‌ها از آب‌های زیرزمینی کاملاً استاندارد و اصولی باشد و نباید اجازه داد تا بیش از حد مجاز از آب‌های زیرزمینی بهره‌برداری شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: برای رفع مشکلات کمبود آب باید فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و تلاش کرد با این راهکار مشکلات کمبود آب را برطرف کرد و با حفر چاه‌های جدید در پی حل این مشکل نباشیم.
همچنین در ادامه جلسه استاندار قزوین هم در این دیدار عملکرد مسئولان مربوط در کاهش تصادفات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه با وجود افزایش مسافرت‌ها تصادفات حادثه‌ساز کاهش پیدا کرده است.
وی بر اجرای منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه شود فرهنگ پس انداز کردن است که یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی است.
همتی فرهنگ‌سازی برای استفاده صحیح از منابع آب را یکی از مسائل مهم استان برشمرد و افزود: از ائمه جمعه می‌خواهیم برای حل این مشکل مسئولان استان را یاری دهند زیرا کمبود آب و خشکسالی یکی از اساسی‌ترین مشکلات استان قزوین است و برای حل آن همه باید دست به دست هم بدهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان