۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمدید زمان ودیعه‌گذاری حج تمتع امسال تا ۲۱ فروردین
کد خبر: ۱۵۵۷۵۱ نویسنده: علیرضا کلانتری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۵ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان حج و زیارت استان در مصاحبه با صبح قزوین اعلام کرد:

تمدید زمان ودیعه‌گذاری حج تمتع امسال تا ۲۱ فروردین

رئیس سازمان حج و زیارت استان گفت: تاریخ ودیعه گذاری حج تمتع سال جاری قبلا تا ۲۰ اسفندماه سال ۹۴ بود که زمان آن تا ۲۱ فروردین ماه سال جاری افزایش یافته است.

 تمدید زمان ودیعه‌گذاری حج تمتع امسال تا ۲۱ فروردین
علیرضا کلانتری، رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اظهار کرد: کلیه افرادی که در سال 85 تا تاریخ 31 خردادماه برای شرکت در حج تمتع ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند برای تکمیل مدارک و ودیعه گذاری خود اقدام کنند.
وی در ادامه افزود: تاریخ ثبت نام کنندگان حج تمتع امسال در ابتدا تا 20 خردادماه 85 بود که در سال جدید تا 31 خردادماه همین سال افزایش پیدا کرده است.
این مسئول ابراز کرد: همچنین تاریخ ودیعه گذاری حج تمتع سال جاری قبلا تا 20 اسفندماه سال 94 بود که زمان آن تا 21 فروردین ماه سال جاری افزایش یافته است.
وی ادامه داد: از عموم افرادی که تا 31 خرداد 85 ثبت نام کرده بودند درخواست می‌شود تا تاریخ تعیین شده برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

پیگیر افزایش آمار زائران حج تمتع سال 95 هستیم


کلانتری درباره مدارک لازم برای ودیعه گذاری حج تمتع سال 95 بیان کرد: افراد متقاضی حج تمتع با اصل فیش بانکی به بانک‌ها مراجعه کرده و ودیعه 5 ملیون تومانی خود را به حساب شخصی خود واریز کرده تا علاوه بر دریافت سود روزشمار خود آمادگی خود را برای حضور در حج تمتع سال 95 اعلام کنند.
وی عنوان کرد: سال 94 سهمیه زائران استان قزوین برای حضور در حج تمتع 950 نفر بود که در قالب 7 کاروان زیارتی اعزام شدند و در سال جاری نیز همین میزان حداقل آمار زائران ماست و هدف حج و زیارت استان افزایش میزان آمار شرکت کننده‌های قزوین است.
رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین گفت: هم اکنون ظرفیت ما 950 نفر و حتی کمتر از این است اما در صورت پیگیری‌های لازم امکان افزایش این میزان وجود دارد.
وی در پایان توصیه کرد: کلیه افرادی که قصد زیارت عتبات عالیات را در سال جاری دارند حتما از طریق کاروان‌های مجاز ثبت نام کرده و از مسیرهای قانونی عازم شوند؛ زیرا احتمال رخداد حوادث وجود دارد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان