۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین موافقت یمنی‌ها با اجرای آتش بس از دهم آوریل
کد خبر: ۱۵۵۷۵۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

موافقت یمنی‌ها با اجرای آتش بس از دهم آوریل

نماینده سازمان ملل در یمن اعلام کرد که طرف‌های درگیر موافقت‌شان را با توقف اقدامات خشونت‌آمیز در سراسر کشور از نیمه شب دهم آوریل (۲۲ فروردین) و قبل از برگزاری دور جدید مذاکرات صلح در کویت اعلام کردند.

موافقت یمنی‌ها با اجرای آتش بس از دهم آوریل

نماینده سازمان ملل در یمن اعلام کرد که طرف‌های درگیر موافقت‌شان را با توقف اقدامات خشونت‌آمیز در سراسر کشور از نیمه شب دهم آوریل (22 فروردین) و قبل از برگزاری دور جدید مذاکرات صلح در کویت اعلام کردند.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین ) به نقل از شبکه خبری فرانس 24، اسماعیل ولد الشیخ در سخنانی در نیویورک با اعلام خبر توافق گروه‌های درگیر بر سر اجرای آتش بس در سراسر یمن از دهم آوریل و آغاز مذاکرات صلح در کویت در 18 آوریل(30 فروردین) بیان کرد: هدف از اجرای این آتش‌بس دستیابی به توافقی برای پایان دادن به درگیری‌ها و فراهم کردن فرصتی برای از سرگیری مذاکرات سیاسی فراگیر است.

در همین حال عبدربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن در نشستی با سفرای 18 کشور ناظر بر روند انتقالی کشورش در ریاض گفت که اسماعیل ولد الشیخ او را در جریان موافقت حوثی‌ها با اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت سازمان ملل قرار داده است.

وی در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت و تحولات داخلی یمن پرداخت.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان