۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ریزش کوه در مسیر روستای آتان- کلایه الموت/ ۴۰ اکیپ راهداری در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند
کد خبر: ۱۵۵۵۰۶ نویسنده: جواد حق لطفی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۴ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ریزش کوه در مسیر روستای آتان- کلایه الموت/ ۴۰ اکیپ راهداری در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: روز گذشته(سه شنبه) در مسیر آتان- کلایه منطقه الموت شاهد ریزش کوه بودیم که با اعزام تیم راهداری پاکسازی صورت گرفت.

ریزش کوه در مسیر روستای آتان- کلایه الموت/ ۴۰ اکیپ راهداری در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند
جواد حق لطفی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: در ایام نوروز 300 نفر از همکاران راهداری با 250 دستگاه و ماشین آلات در قالب 40 اکیپ در 14 راهدارخانه در طرح نوروزی شرکت کردند که این برنامه تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: با تحویل سال نو در این ایام 2 بار عملیات راهداری زمستانی، برف روبی و نمک پاشی را در مناطق مختلف استان چون روستای بهرام آباد الموت داشتیم.
این مسئول ادامه داد: همچنین شب گذشته(سه شنبه) در گردنه آوج و محور قزوین –همدان عملیات برف روبی و نمک پاشی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در سه روز ابتدایی سال و صبح امروز(چهارشنبه) شاهد مه غلیط در گردنه کوهین بودیم، ابراز کرد: خوشبختانه با ایجاد شبکه روشنایی در این منطقه مانع وقوع حوادث جدی در این حوزه بودیم.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه بیان کرد: در 27 اسفندماه سال 94 شبکه روشنایی به میزان 12 کیلومتر در گردنه کوهین انجام شد که 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار این پروژه بود که برای ایام عید و مه گرفتگی این روزا به سفرهای نوروزی مسافران کمک شایانی کرد.
وی عنوان کرد: تا آخر هفته بارش‌ها کاهش یافته می‌یابد اما روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد استان می شود که تیم راهداری ما آماده خدمت رسانی به مردم است.
این مسئول در پایان عنوان کرد: ساعت 10 صبح روز گذشته(سه شنبه) در مسیر آتان- کلایه منطقه الموت شاهد ریزش کوه بودیم که خوشبختانه حادثه‌ای برای کسی رخ نداد و با اعزام تیم راهداری پاکسازی صورت گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان