۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نارضایتی معاون استاندار از آمار تلفات انسانی حوادث رانندگی آذربایجان شرقی
کد خبر: ۱۵۵۴۵۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نارضایتی معاون استاندار از آمار تلفات انسانی حوادث رانندگی آذربایجان شرقی

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: براساس یکی از پژوهش‌های اخیری که در کشور منتشر شد، رتبه استان در موضوع " کمترین میزان تلفات انسانی در حوادث رانندگی" رتبه ۲۲ را کسب کرد که این آمار در شان استان ما نیست.

نارضایتی معاون استاندار از آمار تلفات انسانی حوادث رانندگی آذربایجان شرقی

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: براساس یکی از پژوهش‌های اخیری که در کشور منتشر شد، رتبه استان در موضوع " کمترین میزان تلفات انسانی در حوادث رانندگی" رتبه 22 را کسب کرد که این آمار در شان استان ما نیست.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد صادق پورمهدی در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی در راستای کاهش میزان تصادفات و تلفات ناشی از سوانح رانندگی گفت: انسان، عامل بیش از 70 درصد تصادفات رانندگی است و جاده و وسیله نقلیه کمترین تاثیر را در وقوع تصادفات دارند.

وی با اشاره به بخشی از مهم ترین اقدامات انجام شده در استان در سال 94 با محوریت ترافیک و آموزش‌های راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: تجهیزات و دوربین‌های کنترلی پلیس راه استان در سال جاری افزایش می‌یابد و همچنین باید برگزاری کلاس‌های آموزشی به ویژه در روستاها و مناطق محروم افزایش یابد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت برخورد قانونی با متخلفین قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان