۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مقصد سفرهای نوروزی مسئولین استان در ایام تعطیلات/ مدیران قزوین چه نمره‌ای به عملکرد خود می‌دهند؟
کد خبر: ۱۵۵۴۲۰ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۴ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

مقصد سفرهای نوروزی مسئولین استان در ایام تعطیلات/ مدیران قزوین چه نمره‌ای به عملکرد خود می‌دهند؟

پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین ضمن پرسش از ارزیابی مدیران استان درباره عملکرد دستگاه مربوطه آنها، مقصد سفر نوروزی مدیران را نیز در این گزارش جویا شده است.

مقصد سفرهای نوروزی مسئولین استان در ایام تعطیلات/ مدیران قزوین چه نمره‌ای به عملکرد خود می‌دهند؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، تعطیلات ایام نوروز فرصت خوبی است که مسئولین استان قزوین در یک سنجش دقیق نگاهی به کارنامه یک ساله خود داشته باشند و نقاط ضعف و قوت خود را رصد کنند و ارزیابی از عملکرد خود انجام دهند.
در این میان سایت تحلیلی- خبری صبح قزوین در مصاحبه با تعدادی از مدیران استان جویای میزان ارزیابی عملکرد سازمان‌ها از مدیران آن شده است همچنین سوال دوم ما از مسئولین استان مقصد سفرهای نوروزی آنها بود که در ادامه این گزارش می‌خوانید:

محمد برادران، مدیرکل سازمان انتقال خون استان:

- با توجه به اینکه از اردیبهشت سال جاری وارد استان قزوین شده‌ام و فعالیت خود را آغاز کردم نمره 20 از 20 به خود می‌دهم.
- مشهدی هستم بنابراین هفته نخست سال جاری را در مشهد خواهم بود.

غلامرضا حقایق پور، مدیرکل بنیاد شهید استان:

- هر اندازه که برای شهدا و خانواده آنها خدمت کنیم باز در ابتدای راه قرار داریم و من نمره‌ای به کارنامه فعالیت خود نمی‌دهم زیرا با هر اندازه هم نمی‌توانیم ذره‌ای از ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران که امنیت و آرامش امروز را مرهون فداکاری آنها هستیم را جبران کنیم و فکر نمی‌کنم حتی قطره‌ای در مقابل دریا باشد و تلاش‌های انجام شده در حد وسع و توان بنیاد است و امیدوارم مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.
- سال تحویل در مزار شهدا بودم و پس از آن نیز به دیدار خانواده شهدا که نوعید دارند، می‌رویم دل ما با خانواده شهداست و در کنار آنها نیز به طور قطع لحظات خوشی را خواهیم داشت.

مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین:


- نمره 20 فقط متعلق به خداست اما در این زمینه باید مخاطبان و دوستانی که عملکرد حوزه کتابخانه ها را رصد می کنند باید نظر دهند اما آنچه در بضاعت خود بود ارائه کردیم. 
- در ایام نوروز تاکید من روی گردشگری داخلی است و در ایام عید به مشهد مقدس برای زیارت امام رضا(ع) می‌رویم.

سید علی موسوی موینی، فرماندار قزوین:

- این نمره را باید مردم به حوزه فرمانداری بدهند و این رسم وجود ندارد که خودم نمره‌ای بدهم، امیدوارم نمره قبولی را بگیرم.
- در ایام عید در استان قزوین حضور دارم.

علی هوشمند، رئیس حوزه هنری استان قزوین:


- چندماهی بیشتر از حضورم در استان نمی‌گذرد و معتقدم هنرمندان و فرهیختگان قزوین باید عملکرد حوزه هنری را در این مدت ارزیابی کنند؛ اما استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌تواند از ابعاد مختلف مورد توجه قرار بگیرد به خصوص حضور نیروهای ارزشمند در استان از مواردی است که باید به آن اهمیت داد، امیدوارم در سال جدید با کمک استاندار قزوین فضای مناسبی برای ادامه فعالیت‌های حوزه هنری در اختیار ما قرار بگیرد تا خدمات رسانی بهتری داشته باشیم.
- در ایام نوروز در استان ایلام حضور دارم برای صله رحم و دیدار با اقوام.

سردار محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:


- باید مردم این نمره را به نیروی انتظامی بدهند ما خدمتگزار مردم هستیم و نظرسنجی از آنها برای ما ملاک است، اما با نگاه منطقی و معقول از نگاه خودم به عملکرد مجموعه نمره 19 از 20 را به تیم انتظامی استان قزوین می‌دهم.
- ایام عید امسال در اداره هستم و اولین سال است که در استان قزوین حضور دارم، می‌طلبد که بر نحوه اجرای ماموریت‌ها و اجرای صحیح کارها حضور فعال داشته باشم.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین:


- همکاران ما در کمیته امداد با روحیه جهادی و بسیجی در سال 94 فعالیت کردند و امیدوارم نمره قابل قبولی بگیرند.
- در ایام نوروز در استان قزوین حضور دارم.

محمدعلی حضرتی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری:


-امیدوارم مردم عملکرد سازمان ما را بپسندند.
- در ایام تعطیلات نوروز هم در استان قزوین هستم.

رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز:

- نمره را مردم باید به عملکرد ما بدهند.
- ایام عید هم در حوزه مسئولیتم در فرمانداری شهرستان البرز هستم و برنامه‌ای برای مسافرت ندارم.

رضا گروسی، مدیریت بحران استانداری قزوین:

- با توجه به حجم کاری این مجموعه و پشت سرگذاشتن دو بحران در سال 94 که یک مورد بحث کولاک بود که به اذعان مسئولین کشوری شدت و زمان آن در 44 سال گذشته بی سابقه بود، اقدامات قابل توجهی با مجموعه کارکنان این مجموعه صورت گرفت که کار بسیار ارزشمندی بود جدب سرمایه و اعتبارات برای بازسازی خسارات حادثه سیل الموت و اسفرورین در این وضعیت اقتصادی کار مهمی بود که انجام شد. همچنین اگر انجام این دو کار مهم فارغ از کارهای روزانه دیگر را درنظر بگیریم بدون اغراق نمره قبولی به این مجموعه می‌دهم البته این بدان معنا نیست که به عملکرد خود غَره شویم بلکه نقاط ضعف خود را شناسایی می‌کنیم.
- ایام نوروز قبل سال تحویل، زمان سال تحویل و پس از این ایام نیز با هماهنگی استاندار برای رسیدگی به امور در استان حضور دارم و هیچ گونه مسافرتی نیز نمی‌روم و توصیه‌ام به مدیرانی که وظیفه میزبانی دارند این است که در استان بمانند تا پذیرای میهمانان نوروزی باشند.

سرهنگ کاظمی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

- اهل نمره دادن نیستم و بیشتر علاقه مند هستم مردم این نمره کاری را به ما بدهند؛ اما با قطعیت می‌گویم کار زمین مانده برای انجام زیاد داریم و حتما مشکلات فراوانی پیش روی مردم وجود دارد که ما برای رفع گرفتاری‌ها تلاش می‌کنیم؛ ما هرچقدر که تلاش کنیم در مواجه با کرامت والای مردم کم است، مردم نمره 100 دارند و ما نمره 50 را در مقابل آنها داریم.
- ایام نوروز در راهیان نور میهمان شهدا هستیم.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:


- با توجه به محدودیت‌ها و امکاناتی که در این سازمان وجود دارد، نمره 18 می‌دهم.
- برای ایام تعطیلات عید در استان قزوین حضور دارم.

علیرضا کلانتری، رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین:

- آنچه وظیفه ما بود سعی شد به نحو احسن در سازمان حج و زیارت استان انجام شود برای نمونه انجام طرح یاوران نماز برای اولین بار در سراسر کشور، بحث صیانت از حقوق شهروندی که حج و زیارت استان از دستگاه‌ها برتر انتخاب شد و موضوع تکریم ارباب رجوع مقام نخست بین 286 دستگاه به خود اختصاص دادیم، یعنی در موضوعاتی که بحث رضایتمندی شهروندان بوده خوشبختانه رتبه خوبی را کسب کردیم و در موضوعاتی که تخصصی برای حج و زیارت بوده نمره 98 را از 100 کسب کردیم، این اعداد نشان دهنده رضایت مردم است اما نمره کلی را به مردم واگذار می‌کنیم.
- ایام عید نوروز در استان قزوین حضور دارم و از اماکن زیارتی و تاریخی بازدید می‌کنم.

اکبر اسکندرنژاد، مدیرکل اداره ارشاد قزوین:

- اجازه بدهید من نمره‌ای ندهم زیرا نزدیک دوماه است که مدیر این مجموعه شده‌ام و قبل آن نیز عملکرد سازمان نمره قابل قبولی نداشته است.
- ایام نوروز نیز به گیلان سفر می‌کنم.

سالار قاسمی، رئیس آموزش و پرورش استان قزوین:

- با توجه به مجموعه شرایطی که داشتیم سعی ما بر انجام بهترین عملکرد در سال 94 بود اما خودم هیچ زمانی از عملکرد خودم راضی و قانع نمی‌شوم، در مجموع آموزش و پرورش هر استانی با 2 شاخص اقتصادی و عمومی سنجیده می‌شود در شاخص اقتصادی با سنجش وزارت آموزش و پرورش رتبه سوم کشور را داریم و در شاخص عمومی نسبت به سال گذشته 11 رتبه افزایش یافتیم و این بهترین معیار برای ارزیابی عملکرد ماست.
- در ایام نوروز طبق روال هرساله به دست بوسی پدر و مادر به الموت می‌روم.

سعی ما بر این بود از اکثر مسئولین استان این دو سوال را جویا شویم اما با تلاش فراوان فقط موفق به دریافت پاسخ از همین مسئولین شدیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

قزوینی / ۰۳ فرو ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

گزارش جالبی بود
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان