۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تقاضای نقل و انتقال دانشگاه آزاد فقط به صورت اینترنتی پذیرفته می‌شود
کد خبر: ۱۵۵۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد:

تقاضای نقل و انتقال دانشگاه آزاد فقط به صورت اینترنتی پذیرفته می‌شود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: از ترم مهر ۹۵ درخواست‌های کتبی دانشجویان به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

تقاضای نقل و انتقال دانشگاه آزاد فقط به صورت اینترنتی پذیرفته می‌شود
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، دکتر طاها هاشمی معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای نقل و انتقالات دانشجویی، معمولا در هر ترم دانشجویانی هستند که در چهارچوب‌ آیین نامه‌هایی که توسط دانشگاه اعلام شده است و بر اساس شرایطی که در آن قید شده تقاضای خود را ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: تقاضای دانشجویان واجد شرایط مورد بررسی قرار می‌گیرد، علاوه بر آن دانشجویانی که همه شروط نقل و انتقال را ندارند نیز می‌توانند تقاضای خود را ثبت نمایند تا بررسی شود اما عمدتا‌ این نقل و انتقال بر اساس آیین نامه اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: سامانه‌ای که توسط این دانشگاه راه اندازی شد منجر شد تا امروز مراجعات حضوری دانشجویان به حداقل برسد و ثبت نام برای نقل و انتقال یا مهمان شدن از طریق سامانه انجام شود.

هاشمی تاکید کرد: در ترم آینده اقدامات کتبی دانشجویان برای نقل و انتقالات به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد با توجه به اینکه در خرداد ماه هر سال برای نیم سال اول و آذر ماه برای نیم سال تحصیلی دوم سامانه‌ی مذکور بازگشایی می‌شود تا دانشجویان به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به برگزاری کمیسیون از این امکان استفاده نمایند اما درخواست افرادی که شرایط موجود در آیین نامه را ندارند در کمیسیون خاص بررسی خواهد شد تا نتیجه نهایی در زمان مناسب به آنها ارائه شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: در ترم اخیر (بهمن ماه 94) نیز حدود 20 هزار نفر تقاضای نقل و انتقالات داشتند که با درخواست حدود 17 هزار نفر موافقت شد و برای متقاضیان نیم سال اول 95 نیز در خرداد ماه ( 95) به تقاضای دانشجویان مجددا رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان