۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مسئولان توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارند، اجازه دهند نیروهای انقلاب وارد کار شوند
کد خبر: ۱۵۵۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

محسن رضایی:

مسئولان توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارند، اجازه دهند نیروهای انقلاب وارد کار شوند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دولت‌ها نمی‌توانند، اجازه بدهند نیروهای انقلاب، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

مسئولان توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارند، اجازه دهند نیروهای انقلاب وارد کار شوند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی که آن را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده، به اشکالات اداری و مدیریتی در کشور اشاره کرد و از مسئولین خواست اگر قدرت و توانایی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را ندارند اجازه دهند نیروهای انقلاب وارد کار شده و انقلابی در عرصه اقتصاد کشور انجام دهند.

در این مطلب آمده است:

دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند که بیکاری و گرانی را حل کنند، زحمات زیادی هم کشیدند ولی نتوانستند و بیکاران از یک‌میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.

وی ادامه داده است: آقای روحانی نیز 3 سال است که می‌خواهد بیکاری را حل کند و تلاش‌های زیادی هم کرده ولی هنوز این مهم محقق نشده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: قریب به 3دهه است اشتغال و رفع بیکاری شعار دولت‌هاست، اما اغلب جوانان کشور با بیکاری و جیب خالی دست‌ به‌ گریبان هستند و حتی هزینه‌های تحصیل خود را ندارند.

رضایی با بیان اینکه رفع بیکاری و گرانی نه با شعار ممکن است و نه با دست دراز کردن پیش هر کسی، گفته است: متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور و وجود برخی فسادها و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد و بی‌اعتمادی به جوانان کشور و زد و خوردهای سیاسی مانع پیشرفت کشور است.

وی از دولت‌ها خواسته تا اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود و می‌گوید: اگر هم خودشان -دولت‌ها- نمی‌توانند، باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند و صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان