۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور فعال مؤسسه مکس در جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی قزوین
کد خبر: ۱۵۵۰۹۳ نویسنده: مدیر موسسه مکس تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

به امید ایجاد پلی ارتباطی با مردم مهرورز استان؛

حضور فعال مؤسسه مکس در جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی قزوین

موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین در راستای پیشبرد اهداف منطبق بر اساسنامه این مؤسسه و با امید ایجاد پلی ارتباطی با مردم مهرورز استان در جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی قزوین حضوری فعال خواهد داشت.

حضور فعال مؤسسه مکس در جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین جشنواره "جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز" از تاریخ سوم تا دوازدهم فروردین ماه به مدت 10 روز از ساعت 16 الی 22 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه واقع در خیابان امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین(مکس) نیز در راستای پیشبرد اهداف منطبق بر اساسنامه این مؤسسه در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

مدیر مؤسسه مکس می‌گوید: به امید آنکه بتوانیم با معرفی هرچه جامع‌تر مؤسسه مکس و ایجاد پلی ارتباطی با مردم مهرورز استان قزوین ظرفیت‌های ارائه خدمات به فرشته‌های مبتلا به سرطان را افزایش دهیم.

وی بیان می‌کند: علاقمندان می‌توانند جهت دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات، ایده ها و … با حضور در غرفه مؤسسه ما را در مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر و پر امیدتر به فرشته‌های مکس یاری رسانند.

این مسئول خاطرنشان می‌کند: منتظر حضور سبز دوستانی که مایل به کسب اطلاعات جامع‌تر از آخرین اخبار و جریانات مؤسسه و عضویت رسمی در مکس می‌باشند در غرفه مؤسسه هستیم.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان