۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولتمردان فقط شعار اقتصاد مقاومتی می‌دهند/ رکود، گرانی و تعطیلی ۷۰درصد کارخانه‌ها نتیجه بی‌مهری به اقتصادمقاومتی
کد خبر: ۱۵۵۰۹۲ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دولتمردان فقط شعار اقتصاد مقاومتی می‌دهند/ رکود، گرانی و تعطیلی ۷۰درصد کارخانه‌ها نتیجه بی‌مهری به اقتصادمقاومتی

نماینده مردم قزوین در مجلس با انتقاد از اینکه دولتمردان ما فقط شعار عمل به اقتصاد مقاومتی را سر می‌دهند، گفت: اگر تا به امروز این اقتصاد در کشور اجرا شده بود دیگر رکود و گرانی و تعطیلی ۷۰ درصد کارخانه‌ها را نداشتیم.

دولتمردان فقط شعار اقتصاد مقاومتی می‌دهند/ رکود، گرانی و تعطیلی ۷۰درصد کارخانه‌ها نتیجه بی‌مهری به اقتصادمقاومتی
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی   صبح قزوین ، درباره علل نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: از ابتدای انقلاب 2 جریان فکری با محوریت تفکر انقلابی و تفکر ضدانقلابی باهم در تقابل بودند.
وی در ادامه افزود: تفکر انقلابی که با عنوان خط امام شناخته می‌شد، اعتقاد داشت ایران اسلامی بدون آمریکا توان دستیابی به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارد؛ اما جریان دوم با عنوان جبهه ملی و نهضت آزادی و مجاهدین خلق ابن باور را قبول نداشتند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه دو جریان خط امام و تفکر جبهه آزادی و منافقین تا به امروز استمرار داشته است، ابراز کرد: متاسفانه هم اکنون برخی از مدعیان خط امام در گذشته، امروز تفکر جبهه ملی و منافقین را پیدا کرده‌اند.
وی ادامه داد: این افراد مدعی خط امام امروز می‌گویند بدون حضور آمریکا ما نمی‌توانیم به استقلال اقتصادی دست پیدا کنیم و متاسفانه همین افراد جزء کسانی هستند که با حضور در دولت و مجلس و دستگاه‌های حکومتی تاثیرگذارند.

دشمن به دنبال اجرایی کردن برجام 2 و 3 است


حسینی با اشاره به فشارهای سران غربی اذعان کرد: در شرایط فعلی دشمن به دنبال اجرایی کردن برجام 2 و 3 است که همان رابطه با آمریکا و عقب نشینی از مبارزه با صهیونیسم و حمایت از جریان مقاومت است.
وی اضافه کرد: متاسفانه حامیان رابطه با آمریکا با نفوذ خود در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در حال ارائه این فکر هستند که ما بدون مغز اقتصادی آمریکا توان رسیدن به جایگاه اقتصادی بالا را نداریم.
نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: در این دو سال مذاکراتی که با گروه 1+5 صورت گرفت از برخی از مواضع خود عقب نشینی کردیم و برای ما نتیجه خوبی نداشت.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس تاکید کردند که ما بدون عقب نشینی از مواضع انقلابی خود می‌توانیم به یک جایگاه اقتصادی بالا برسیم به شرطی که اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کنیم.
این نماینده مجلس عنوان کرد: اگر مسئولین به 10 موضوعی که رهبری درباره اقتصاد مقاومتی بیان کردند اعتقاد داشته باشند دیگر فشارهای آمریکا تاثیرگذاری نخواهد بود.
وی با انتقاد از اینکه دولتمردان ما فقط شعار اقتصاد مقاومتی را می‌دهند، گفت: اگر تا به امروز این اقتصاد در کشور اجرا شده بود دیگر رکود و گرانی و تعطیلی 70 درصد کارخانه‌ها را نداشتیم.
حسینی در پایان تاکید کرد: شعار امسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است یعنی همه مسئولین باید از شعارزدگی فاصله گرفته و عملکرد مشخص خود را به مردم ارائه دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

خوشه گیر / ۰۲ فرو ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سلام می خواستم یک تشکر ویژه داشته باشم به خاطر کیفیت بسیار بالای عکس تاپ یک سایت صبح قزوین
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان