۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین اکران نوروزی فیلم‌های "باردیگارد" و "سالوادور" در سینماهای قزوین
کد خبر: ۱۵۵۰۸۸ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین مطرح کرد

اکران نوروزی فیلم‌های "باردیگارد" و "سالوادور" در سینماهای قزوین

مدیر امور سینمایی استان قزوین از اکران نوروزی فیلم‌های "باردیگارد" و "سالوادُر" در سینماهای قزوین خبر داد.

  اکران نوروزی فیلم‌های "باردیگارد" و "سالوادور" در سینماهای قزوین
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اظهار کرد: سینماهای استان در همه تعطیلات به جزء ایام شهادت برای حضور علاقه مندان به تماشای فیلم‌های سینمایی باز است.
وی درباره اکران فیلم‌های نوروزی اذعان کرد: برای اکران نوروزی سال 95 فیلم سینمایی " سالوادور " درنظر گرفته شده که از اسفندماه روی پرده سینماهای استان قرار گرفته است و تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.
این مسئول ادامه داد: فیلم سینمایی دومی که برای اکران نوروزی درنظر گرفته شده "بادیگارد" است که به صورت مشترک در سینمای بهمن و مهتاب به نمایش درآمده است.
وی ابراز کرد: به احتمال زیاد اوایل اردیبهشت ماه فیلم " ابد و یک روز" که هم اکنون در تهران در حال نمایش است برای نمایش در سینماهای استان اکران شود.
مدیر سینما بهمن گفت: به علت ایجاد مشکل فنی در سالن اول سینما بهمن برای اکران نوروزی ما این سالن را نداریم و فیلم‌های سینمایی در سالن دوم اکران می‌شود.
وی بیان کرد: ساعات اکران در سینما بهمن از 12 ظهر تا 22 شب ادامه دارد و دو فیلم نوروزی به صورت یک سانس درمیان به نمایش درمی‌آید.
نادری پور یادآور شد: سانس 12 فیلم سالوادور، سانس 14 فیلم بادیگارد، سانس 16 فیلم سالوادر، سانس 18 بادیگار و سانس 20 سالوادر است و قصد داریم برای سانس 22 نیز با هماهنگی‌های لازم اکران فیلم داشته باشیم.
وی گفت: از اسفندماه که اکران فیلم " سالوادور" شروع شده تا به امروز استقبال از این فیلم خیلی خوب بوده و فروش خوبی نیز داشت.
مدیر امور سینمایی استان عنوان کرد: اکران فیلم بادیگارد در سینما مهتاب در سانس های 10:30، 12:30، 14:30، 16:30، 18:30 است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان