۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت از پرداختن به گزارشات کاغذی پرهیز کند/ مسئولان در مسیر «اقدام و عمل» اقتصاد مقاومتی گام بردارند
کد خبر: ۱۵۴۹۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

نقوی حسینی:

دولت از پرداختن به گزارشات کاغذی پرهیز کند/ مسئولان در مسیر «اقدام و عمل» اقتصاد مقاومتی گام بردارند

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: دولت باید از پرداختن به گزارشات روی کاغذ پرهیز کند و در مسیر اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

دولت از پرداختن به گزارشات کاغذی پرهیز کند/ مسئولان در مسیر «اقدام و عمل» اقتصاد مقاومتی گام بردارند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا(ع)، اظهار داشت: بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره تبیین استراتژی و چارچوب‌بندی نظام اقتصادی کشور بسیار مهم و حیاتی بود.

وی ادامه داد: معظم‌له در این سخنان خطوط و سازمان اصلی نظام اقتصادی کشور را تبیین کردند و بر روی 3 محور اساسی «استفاده از ظرفیت‌ها در جهت توسعه کشور، دشمن بودن آمریکا و غربی‌ها و استفاده دشمن از ابزارهای تبلیغاتی علیه ایران» تاکید داشتند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری در سخنان‌شان نقشه راه را ترسیم کردند و فرمودند که 2 راه بیشتر نداریم یا باید تسلیم آمریکایی‌ها شویم که چنین چیزی با انقلاب ما موازات دارد و یا اینکه اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

نقوی‌حسینی با اشاره به محورهای تبیین شده از سوی رهبری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: ما باید فعالیت‌های اقتصادی، مرتب‌سازی، زنده کردن تولید داخل و... را راستای منویات رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی انجام دهیم و همان‌گونه که رهبر انقلاب نیز فرمودند در حال حاضر زمان اقدام و عمل است و دیگر زمان گزارش دادن به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در مسیر «علمی» اجرای اقتصاد مقاومتی باید با مفاسد اقتصادی مبارزه کرد، افزود: باید برخی بخش‌ها را که از قبل سرمایه‌گذاری شده، حفظ کرد و همین‌طور به صنایع کوچک توجه ویژه داشت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه را تبیین کردند و حالا دیگر نوبت دولت و مجلس است که در این راستا اقدام کند و طبق نقشه راه تبیین شده به جلو حرکت کند.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد دستگاه‌های اقتصادی تعطیل شده‌اند و در حال حاضر نیز ما از رشد اقتصادی 5 درصدی صحبت می‌کنیم و این موضوع واقعی نیست، بلکه باید در میدان اقدام و عمل این آمار را اعلام کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در عمق رکود اقتصادی هستیم و باید در جهت مبارزه با این رکود اقدام کنیم. دولت باید از پرداختن به گزارشات روی کاغذ پرهیز کند و در مسیر اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان