۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پیام نوروزی علی نصیریان به مردم/ ما نسل بازیگران عاشق بودیم
کد خبر: ۱۵۴۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

نوروز ۹۵ با هنرمندان

پیام نوروزی علی نصیریان به مردم/ ما نسل بازیگران عاشق بودیم

علی نصیریان ضمن اظهار امیدواری برای بهتر شدن برنامه های تلویزیونی، سال جدید را به مردم ایران تبریک گفت و عشق را برای همه آرزو کرد.

پیام نوروزی علی نصیریان به مردم/ ما نسل بازیگران عاشق بودیم
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: سال نو را به مردم ایران تبریک می گویم. مردم ایران و بینندگان برنامه های ما سرمایه، پشتیبان و مشوق ما در کارهایی که انجام می دهیم، هستند. من آرزوی سرافرازی و سربلندی برای همه مردم ایران دارم و امیدوارم در سال پیش رو بتوانند با همت و توان مضاعف بر مشکلات زندگی غلبه کنند و زندگی شان را با عشق ادامه دهند.

وی افزود: عشق سن و سال نمی شناسد ولی انگار زمان ما بیشتر به این مقوله توجه می شد. جوانان امروز بیشتر دنبال مادیات هستند و این اصلا خوب نیست. ما نسل بازیگران عاشق بودیم و هم در زندگی و هم حرفه مان عشق داشتیم. از خداوند می خواهم در سال جدید این عشق را به مردم برگرداند.

این هنرمند پیشکسوت درباره روند تولید سریال های با کیفیت در شبکه نمایش خانگی گفت: باید امکانات برای ساخت فیلم ها در سال جدید فراهم شود تا شبکه نمایش خانگی بازهم مجموعه هایی مثل «شهرزاد» را تولید کند. متن خوب خیلی کم است ولی اگر فراهم باشد همه ما تا جایی که بتوانیم تلاش مان را خواهیم کرد دین مان را در سریال ها و فیلم های خوب ادا کنیم.

نصیریان در پاسخ به اینکه بعد از «شهرزاد» چه پیشنهادهایی داشته است گفت: هنوز پیشنهاد خاص و قابل توجهی نداشتم همه کارها با کمال تاسف تکراری است و وقتی جدیدا فیلمنامه ای می خوانم به صاحبش می گویم من قبلا چنین نقشی را بازی کرده ام. تلویزیون باید در سیاست گذاری کاری اش تجدید نظر کند و با نگاه تازه ای وارد عمل شود.

وی ادامه داد: رسانه ملی باید از نگاه فرعی و جنبی دوری کند. اساس تلویزیون نمایش و موسیقی است اگر این دو را بگیرید رسانه هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت. این دو مقوله باید به عنوان یک ابزار اساسی در تلویزیون برای جلب توجه مردم تقویت شود. مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید با نمایش درست و موسیقی های سالم به گوش مردم برسد تا تاثیرگذار باشد.

نصیریان با تاکید بر اینکه نمایش و موسیقی جنبه های جذابیت هستند، بیان کرد: تاک شو، مجموعه های تلویزیونی، موسیقی های درست جوان پسند، کلاسیک و متنوع باید کنار هم باشند. تلویزیون یک امکان فوق العاده، اطلاع رسانی است که بیش از ۷۰ میلیون بیننده دارد و اگر این رسانه بتواند برنامه های مردم پسند پخش کند یعنی از ظرفیت های خود نهایت استفاده را کرده و این مساله مهمی است پس باید تلویزیون جنبه های جذابیت را جدی بگیرد.

بازیگر نقش ماندگار بزرگ آقا درباره تولید فاز دوم «شهرزاد» نظر داد: این کار بر اساس متن، کارگردانی و حمایت درست و مناسب تهیه کننده شکل گرفت به همین خاطر مردم خوش شان آمد. امیدوارم فصل دوم آن هم جذابیت و کشش بخش اول را داشته باشد. سریال های دنباله دار ساختن یک ریسک است چون برخی مواقع مردم را دنبال خود می کشاند اما برخی مواقع نه. فکر می کنم «شهرزاد» بتواند همچنان در جذب مخاطبش موفق باشد.

وی در پایان گفت: من خیلی وقت است به خاطر گرفتاری های خانوادگی و کسالت همسرم فرصت نمی کنم تلویزیون ببینم اما امیدوارم بعد از این شاهد آثار خوب و غنی در رسانه باشیم.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان