۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ستاد خدمات نوروزی آماده پذیرایی از مسافران در سطح استان است
کد خبر: ۱۵۳۷۸۷ نویسنده: فریدون همتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱ ساعت: ۷:۳۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار در مصاحبه با صبح قزوین:

ستاد خدمات نوروزی آماده پذیرایی از مسافران در سطح استان است

استاندار قزوین گفت: در ستاد خدمات نوروزی استان پیش بینی‌های لازم را در مورد حوادث و بارندگی‌های شدید شده است.

ستاد خدمات نوروزی آماده پذیرایی از مسافران در سطح استان است
فریدون همتی، استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره آمادگی استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اظهار کرد: با توجه به تجربه‌ای که از سال‌های گذشته برای مسئولین استان وجود داشته است برای ارائه خدمات کافی به میهمانان نوروزی آمادگی لازم را داریم.
وی در ادامه افزود: استان قزوین یک چهارراه است و بزرگترین کُریدور ورودی، خروجی به پایتخت می‌باشد و مسافران 17 استان از قزوین تردد می‌کنند.
این مسئول اذعان کرد: در ایامی که حجم مسافرت‌ها افزایش می‌یابد همیشه شهر قزوین و مکان‌های دیدنی آن مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد، امسال نیز ما با فراهم آوردن همه امکانات بخش دولتی و خصوصی برای پذیرایی از میهمانان سراسر کشور آماده هستیم.
وی تاکید کرد: توصیه ما به مسافران عبوری از استان قزوین این است که از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری منطقه ما نیز دیدن داشته باشند و مجتمع‌های پذیرایی و هتل‌های اقامتی، پارکها برای اسکان مسافران آماده است.
استاندار قزوین ابراز کرد: در ستاد خدمات نوروزی استان پیش بینی‌های لازم را در مورد حوادث و بارندگی‌های شدید شده است.
وی در پایان عنوان کرد: از نقطه ورود به استان یعنی تهران و غرب و شرق کشور همه تدابیر اندیشیده شده است و پلیس ما در جاده‌ها حضور فعال دارد و همه امکانات پشتیبانی و قابل استفاده و اسکان درنظر گرفته‌ایم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان