۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انتشار تیزر مستند " آقای نخست وزیر" با موضوع ملی شدن صنعت نفت
کد خبر: ۱۵۳۵۷۴ نویسنده: محمدرضا امامقلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

کارگردان مجموعه سفیر فیلم در مصاحبه با صبح قزوین اعلام کرد:

انتشار تیزر مستند " آقای نخست وزیر" با موضوع ملی شدن صنعت نفت

کارگردان مستند آقای نخست وزیر گفت: در مستند "آقای نخست وزیر" به نقش دکتر مصدق در ماجرای ملی شدن صنعت نفت پرداخته شده است.

  انتشار تیزر مستند " آقای نخست وزیر" با موضوع ملی شدن صنعت نفت
محمدرضا امامقلی، کارگردان مستند "آقای نخست وزیر" در گفت‎‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، اظهار کرد: برای واکاوی حوادث سیاسی و اجتماعی کشورمان پس از سال‌های جنگ جهانی دوم، مجموعه سفیر فیلم تصمیم به ساخت مستندی با موضوع ملی شدن صنعت نفت گرفت که خوشبختانه تیزر این مستند برای امروز که سالروز ملی شدن نفت است، منتشر شد.
وی در ادامه افزود: مستند ۷۰ دقیقه ای "آقای نخست وزیر" تازه ترین اثر بلند سفیر فیلم به کارگردانی خودم و تهیه کنندگی امین حسنی، پژوهش سید یزدان حبیبی، تدوین هادی بهرامیان و موسیقی حسام ساروخانی تهیه شده است.
این کارگردان مستند اذعان کرد: در این مستند به نقش دکتر مصدق در ماجرای ملی شدن صنعت نفت پرداخته شده است که امیدواریم برهه‌ای از تاریخ پرشکوه کشورمان به خصوص به نسل جدید عرضه شود.
وی به مرور چند ویژگی شاخص مستند "آقای نخست وزیر" پرداخت و گفت: این اثر اولین مستند در جمهوری اسلامی که به بیست و هشت ماه نخست وزیری مصدق می‌پردازد و در این مستند با اعضای جبهه ملی نهضت آزادی و فدائیان اسلام مصاحبه شده و از آرشیوهایی دیده نشده از دکتر مصدق استفاده شده است.
امامقلی ادامه داد: این مستند به بررسی زندگی سیاسی نخست وزیر ایران و تورق اوضاع سیاسی ایران در جریان ملی شدن صنعت نفت می‌پردازد.
وی اضافه کرد: تیزر این مستند را از امروز(شنبه) می‌توانید در کانال سفیرفیلم به آدرس safir_film @ ببینید و فیلک کامل آن در سال 95 رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان