۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین از سخنان شدیدالحن استاندار تا گفتگو با همسر شهید مدافع حرم
کد خبر: ۱۵۳۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در آخرین هفته سال ۹۴؛

از سخنان شدیدالحن استاندار تا گفتگو با همسر شهید مدافع حرم

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از سخنان شدیدالحن استاندار تا گفتگو با همسر شهید مدافع حرم
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



موضوع برجام بهانه آمریکا برای نفوذ در کشور/ سهم استان قزوین در معادلات اشتغال‌زایی دولت ضعیف است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سهم استان قزوین در معادلات اشتغال‌زایی دولت ضعیف است، گفت: سران آمریکایی به بهانه مشکلات اقتصادی و تحت فشار بودن مردم به دنبال نفوذ همه جانبه در کشورمان هستند.



آیین کوسه گلین و نوروزخوانی در خاطرات قزوین

مردم قزوین در عید باستانی با ادا کردن آداب و رسوم نوروزی دل‌های خود را به یکدیگر نزدیک کرده و کدورت‌ها را از بین می‌برند و همواره این آیین جزو ضروریات زندگی آن‌ها بوده است.



کلید وعده و وعیدها بر قفل سخت مدیریت کشور کارگر نیفتاد

دکتر روحانی طی این دوسال در فضاهای مختلف به بیان شعارهایی پرداخت که اغلب آنها عملیاتی نشد و مردم به جای چشیدن طعم امید در حوزه‌های مختلف کشور تحت فشارهای شدید اقتصادی قرار گرفتند.



افزایش 43 درصدی مصدومان استان در چهارشنبه سوری امسال

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: متأسفانه آمار مصدومان حوادث آخرین چهارشنبه سال جاری نسبت به سال قبل 43 درصد افزایش داشته است.



تلخی‌ها و شیرینی‌های سالی که گذشت/ غم یا شادی، انتخاب شما کدام است؟
در میانه ورق زدن یک برگ تقویم که به معنای گذشت یک ‌سال از عمر هر کدام ما است، پرسشی در گوشه ذهنمان نقش می‌گیرد. سالی که در حال تحویل و سپردن به بایگانی عدد عمرمان است، چگونه گذشت؟



چهارشنبه سوری پشتوانه اعتقادی ندارد/ عده‌ای برای چهارشنبه سوری فلسفه‌بافی می‌کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: عده‌ای برای چهارشنبه سوری فلسفه بافی می‌کنند؛ آن‌ها از ورود اسلام به ایران ناراحتند و قصد ضربه زدن به آن را دارند.



یک کشته و 92 مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان گفت: در آمارهای بدست آمده تا الان در استان حدود 92 مصدوم داشتیم که از این تعداد 83 نفر مرد و 9 نفر زن بودند.



همیشه حمایت امام زمان را در زندگی ام حس می کردم/ آقاحجت سریع الاجابه بود و زود هم به خواسته اش رسید
همسر شهید حجت اسدی گفت: در زمان طلبگی آقاحجت شرایط زندگی سخت بود؛ اما با همه این سختی‌ها من دست حمایت امام زمان(عج) را در زندگی مشترکمان حس می‌کردم.



بخش‌هایی از بوئین‌زهرا و جنوب آبیک از خشکسالی شدید شبیه کویر لوت شده‌اند/ کمبود آب آشامیدنی در 102 روستای استان
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بخش‌هایی از شهرستان بوئین زهرا و جنوب آبیک دچار خشکسالی شدیدی است، به گونه‌ای که گویی به کویر لوت قدم گذاشته‌اید و این مکان‌ها جزئی از استان قزوین نیست.



مدیرانی که در امر سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی می‌کنند، باید از سِمت خود خداحافظی کنند

استاندار قزوین در سخنانی صریح و شدیداللحن گفت: اجازه ادامه فعالیت به مدیرانی که در امر سرمایه گذاری سنگ اندازی کنند، نخواهیم داد و این دسته از مدیران باید از سمت خود خداحافظی کنند.



خطر سرمازدگی شکوفه‌های درختان میوه با افت محسوس دما/ بارندگی و وزش بادهای شدید استان را فرا می‌گیرد
کارشناس اداره هواشناسی استان گفت: در هفته جاری به دلیل رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی در معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست.



کمک بیش از 13 میلیارد ریالی مردم در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین رقم کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان قزوین در جشن نیکوکاری را بیش از 13 میلیارد و 234 میلیون ریال اعلام کرد.



عزاداران فاطمی 3 شهید دفاع مقدس را تشییع کردند

تشییع سه شهید دفاع مقدس که به تازگی در عملیات تفحص شناسایی شده بودند با حضور خانواده این شهدا و مردم شهید پرور قزوین در میان جمعیت عزادار فاطمی تشییع شد.



در حوزه گردشگری به دنبال کمیت نیستیم/ بهره‌گیری از ظرفیت باغستان‌ها در جذب گردشگر
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با بیان اینکه در حوزه گردشگری به دنبال کمیت نیستیم، گفت: باغستان یکی از ظرفیت‌های خوب استان در حوزه گردشگری است اما حضور بدون برنامه‌ریزی و انبوه گردشگر در این فضاها می‌تواند به باغستان ضربه بزند.



25 واحدصنعتی در شهرستان با مشکلات کارگری روبرو هستند/ سوءمدیریت عامل تعطیلی بیش از 50 درصد کارخانه‌ها

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: 25 واحد کارگری مشکل دار و تعطیل نشده در سطح شهرستان وجود دارد که در حال برنامه ریزی برای حل معضلات آنها هستیم.



تجهیز 81 مدرسه و 792 کلاس درس برای میهمانان نوروزی
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:81 مدرسه و 792 کلاس درس برای اسکان موقت میهمانان نوروزی آماده و تجهیز شده است.



مشکلات برج‌های بازنشستگان تامین اجتماعی، مالکان این مجتمع‌ها را چادرنشین کرد

جمع اعتراض آمیز مالکان این واحدهای مسکونی با برپاشدن چادر از دیشب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/9003


 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان