۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند برنامه موشکی ایران را متوقف کند
کد خبر: ۱۵۳۳۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از خطبه‌های نماز جمعه در روز گذشته؛

تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند برنامه موشکی ایران را متوقف کند

در خطبه‌های نماز جمعه استان روز گذشته آمده است: تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند برنامه موشکی ایران را که جنبه دفاعی دارد متوقف کند و هیچ کشور عاقلی در خصوص برنامه دفاعی خود با دشمن مذاکره و توافق نمی‌کند.

 تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند برنامه موشکی ایران را متوقف کند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، نماز جمعه در دیگر شهرهای استان با حضور مردم مومن و خداجو اقامه شد. گزیده‌ای از خطبه‌های نماز جمعه در استان به شرح ذیل است:
تاکستان
در خطبه‌های نماز جمعه تاکستان آیت الله اسلامی امام جمعه این شهر با اشاره به روز 29 اسفند گفت: ملی شدن صنعت نفت گامی در جهت رفع نفوذ استعمار به داخل کشور بود که روحانیت نقش مهمی در این خصوص ایفا کردند.
بوئین زهرا
حجت الاسلام زرینه امام جمعه بوئین زهرا با تبریک پیشاپیش سال جدید بیان کرد: ملت همیشه پیروز ما با وحدت، همدلی و پیروی از رهنمودهای رهبری سال جدید را با عزت و سربلندی توام با موفقیت آغاز و پشت سر خواهند گذاشت.
الوند
خطیب جمعه شهر الوند نیز یادآور شد: در ایام سال جدید نیازمندان را فراموش نکنیم و در حد توان و بضاعت برای رفع مشکلات آنان اقدام کنیم.
آبیک
حجت الاسلام رمضانی خطیب جمعه آبیک با اشاره به روز جهانی آب از شهروندان خواست در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و از پیگیری مسئولان برای رفع مشکل شوری آب این شهر قدردانی کرد.
آوج
حجت الاسلام میرزایی امام جمعه آوج گشایش اقتصادی در زندگی مردم را ضروری و بر توجه بیشتر به مناطق محروم تاکید کرد.
ارداق
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق به جوانان توصیه کرد: قبل از ازدواج با اطلاعات و شناخت کافی تصمیم به این امر بگیرند تا زندگی براساس تعامل طرفین باشد.
محمودآباد نمونه
حجت الاسلام سماواتی امام جمعه این شهر به وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره و اعلام کرد: گاهی تصمیم خوب یک نماینده می‌تواند در کل کشور تاثیرگذار باشد.
اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه گفت: تبعیت از فرامین رهبری نقشه راه حرکت نظام اسلامی برای دستیابی به موفقیت در عرصه‌های گوناگون است.
خرمدشت
حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت با اشاره به روز چهارم فروردین روز وفات حضرت ام البنین(س) گفت: این روز با عنوان تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است که نباید از تکریم آنان غافل شویم.
ضیاآباد
حجت الاسلام جعفری امام جمعه شهر ضیاآباد گفت: صله رحم مورد تکریم دین اسلام است و موجب نزدیکی دل‌ها به یکدیگر و گسترش محبت و همدلی در جامعه می‌شود.
الموت
حجت الاسلام حسینی بر ضرورت ترویج و ارج نهادن سنت‌های ایام نوروز همچون دید و بازدید تاکید کرد و خواستار فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتر برای گردشگری این منطقه شد.
شال
حجت الاسلام عاملی خطیب جمعه شال با تاکید بر لزوم داشتن اخلاق نیکو گفت: داشتن اخلاق خوب در اسلام جایگاه والایی دارد و اعمال و کردار زمانی تاثیرگذار است که با اخلاق نیک همراه باشد.
اسفرورین
حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسفرورین با اشاره به اینکه سال 94 همراه با دستاوردها و شیرینی‌های فراوانی برای کشور بود گفت: توافق هسته‌ای و برگزاری انتخابات پرشور اسفندماه از جمله این دستاوردها بود.
دانسفهان
حجت الاسلام انصاری امام جمعه دانسفهان با تبریک پیشاپیش عید نوروز ابراز کرد: این ایام فرصتی مناسب برای انس و الفت بیشتر با یکدیگر و ترویج سنت حسنه صله رحم است.
خاکعلی
حجت الاسلام بیگدلو امام جمعه خاکعلی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: مسئولان و سیاسیون این دستورالعمل مهم را همواره باید در فضای سیاسی کشور رعایت کنند.
سگزآباد
حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه سگزآباد اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند برنامه موشکی ایران را که جنبه دفاعی دارد متوقف کند و هیچ کشور عاقلی در خصوص برنامه دفاعی خود با دشمن مذاکره و توافق نمی‌کند.
محمدیه
حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه گفت: هرسال در جاده‌های کشور هزاران نفر جان خود را از دست می‌دهند که باید همه به ویژه در ایام عید قوانین رانندگی و دستورات ماموران مربوطه را رعایت کنیم.
آبگرم
خطیب نماز جمعه آبگرم نیز با تبریک ایام نوروز افزود: سال جدید با ایام میلاد حضرت زهرا(س) آغاز می‌شود و امیدواریم در این سال همه زندگی فاطمی داشته باشیم.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان