۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین موضوع برجام بهانه آمریکا برای نفوذ در کشور/ سهم استان قزوین در معادلات اشتغال‌زایی دولت ضعیف است
کد خبر: ۱۵۳۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در آخرین خطبه های نماز جمعه سال ۹۴:

موضوع برجام بهانه آمریکا برای نفوذ در کشور/ سهم استان قزوین در معادلات اشتغال‌زایی دولت ضعیف است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سهم استان قزوین در معادلات اشتغال‌زایی دولت ضعیف است، گفت: سران آمریکایی به بهانه مشکلات اقتصادی و تحت فشار بودن مردم به دنبال نفوذ همه جانبه در کشورمان هستند.

موضوع برجام بهانه آمریکا برای نفوذ در کشور/ سهم استان قزوین در معادلات اشتغال‌زایی دولت ضعیف است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهر قزوین اظهار کرد: در سال جاری سران آمریکایی به بهانه‌های مختلف پروژه نفوذ به داخل کشور را دنبال کردند.
وی با بیان اینکه موضوع برجام و تحریم‌ها بهانه آمریکا برای نفوذ بود، اذعان کرد: سران آمریکایی به بهانه مشکلات اقتصادی و تحت فشار بودن مردم به دنبال نفوذ همه جانبه در کشورمان هستند تا ملت ایران کدخداگری آنها را بپذیرد و مجبور به قبول ذلت شوند.
خطیب نمازجمعه ابراز کرد: ما وظیفه داریم که نسبت به مسئله نفوذ موضوع گیری جدی داشته باشیم حتی اگر عده‌ای بدشان بیاید، کسانی که دست به قلم برده و در مقابل مواضع ما حیله می‌کنند آنها را به خدا می‌سپاریم.
وی در ادامه افزود: غربی‌ها در مذاکرات قول‌های زیادی در مود تصویب برجام به کشورمان داده بودند و هدف اصلی آن افزایش فشار اقتصادی بر مردم ایران بود تا زمینه را برای زمین گیر شدن کشورمان فراهم کنند؛ اما ملت ما با ایستادگی تا به امروز پاسخ کارشکنی غربی‌ها را داده است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات اسفندماه امید دشمنان را به این انتخابات ناامید کردند.
وی اضافه کرد: امروز هم غربی‌ها با کشدار کردن قصه برجام و تحریم‌ها قصد دارند از این ابزار برای ایام انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنند، اما وعده خدای متعال ایستادگی و مقاومت در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.

دولت مانع ورشکست شدن کارخانه‌های استان قزوین شود

عابدینی با اشاره به اتفاقات رخ داده در سال جدید بیان کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم حوادثی چون فاجعه منا، کشتار شیعیان مطلوم نیجریه و زندانی کردن رهبر مظلوم آنها، تحولات سوریه و عراق را داشتیم که در همه این مسائل دشمنان ما زبون و زمین گیر شدند.
وی با بیان اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور عنوان کرد: دکتر روحانی در این سخنرانی بیان کرد که دولت یک میلیون و 179 هزار شغل در این دوسال اخیر در کشور ایجاد کرده است.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: صحبت ما با آقای رئیس جمهور این است که اگر این میزان شغل در کشور ایجاد شده چرا سهم استان قزوین در این زمینه مغفول مانده است؟ چرا سهم استان قزوین شدت و افزایش بیکاری است؟
وی ادامه داد: اگر دولت توانایی ایجاد شغل جدید در استان را ندارد حداقل مانع ورشکست شدن کارخانه‌های قزوین شود تا مردم بیشتر از این با مشکلات اقتصادی دست و پنچه نرم نکنند.
این خطیب نمازجمعه گفت: همه مومنان باید استغاثه ظهور داشته باشند، دعای ندبه به معنای تقاضای دولت کریمه است و منتظر ظهور کسی است که انتظار حضور مصلح را می‌کشد و این فرد باید در مسیر صالح شدن قدم بردارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان