۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد خالی است
کد خبر: ۱۵۳۲۴۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد خالی است

در پی انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبنی بر پرشدن ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد و ایجاد ترافیک در این محدوده مدیر روابط عمومی مهرآباد این ادعا را تکذیب کرد و گفت که ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های این فرودگاه خالی است.

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد خالی است

در پی انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبنی بر پرشدن ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد و ایجاد ترافیک در این محدوده مدیر روابط عمومی مهرآباد این ادعا را تکذیب کرد و گفت که 80 درصد ظرفیت پارکینگ‌های این فرودگاه خالی است.

بیات در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ، با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد حدود 5000 خودرو است، اظهارکرد: پرشدن ظرفیت این پارکینگ‌ها صحت ندارد و هنوز فضا برای پارک خودرو توسط مسافران به تعداد زیادی وجود دارد.

وی افزود: با راه‌اندازی مترو و روان سازی محوطه محدوده ترمینال‌های یک و دو این فرودگاه حتی ایستایی در مسیر پارکینگ خودروها وجود ندارد و تردد به صورت روان انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی مهرآباد تاکید کرد که در حال حاضر 80 درصد از طرفیت پارکینگ‌ها خالی است و حتی پیمانکار این پارکینگ‌ها به دلیل کاهش درآمد پارکینگ ناراضی است.

بیات درباره برخی مشکلات در پروازهای فرودگاه و احتمال لغو یا تاخیر در یک پرواز، گفت: این موضوعات مربوط به فرودگاه مهرآباد نمی‌شود و ممکن است وضعیت جوی و آب و هوایی در فرودگاه مقصد دچار مشکل باشد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان