۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شرکت چشمگیر اهداکنندگان خون جهت تامین فرآورده‌های خونی کودکان مبتلا به سرطان
کد خبر: ۱۵۲۹۷۲ نویسنده: مدیر موسسه مکس تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

اهدای خون ارمغانی برای زندگی؛

شرکت چشمگیر اهداکنندگان خون جهت تامین فرآورده‌های خونی کودکان مبتلا به سرطان

۹۷ اهداکننده خون در روز چهارشنبه در جهت تأمین فرآورده‌های خونی مورد نیاز فرشته‌های مبتلا به سرطان قزوین در سازمان انتقال خون استان حضور پیدا کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

شرکت چشمگیر اهداکنندگان  خون جهت تامین فرآورده‌های خونی کودکان مبتلا به سرطان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین (مکس) در راستای ارائه خدمات و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین با هماهنگی‌های صورت داده با سازمان انتقال خون با توجه به پروسه زمانی پایان سال و کمبود فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران مخصوصا مبتلا به سرطان در یک حرکت نمادین روز چهارشنبه بیست و ششم اسفندماه را روز اهدای خون به جهت تأمین نیازهای خونی فرشته‌های مبتلا به سرطان اعلام نمود.

مدیرعامل مکس می‌گوید: استقبال چشمگیر مردم و اعضا مؤسسه مکس از این اقدام خیرخواهانه و اهدا خون توسط 97 نفر بسیار دلگرم کننده بوده است.

وی مشارکت فرهنگی مؤسسه مکس در تعاملات اجتماعی و فرهنگی با سازمان انتقال خون را یکی از دستاوردهای مهم این اقدام دانست و گفت: ایجاد بستر مشارکت مداوم و مستمر اعضای مکس در بحث انتقال خون و تأمین فرآورده‌های خونی کودکان مبتلا به سرطان از جمله نتایج مهم این اقدام انسان دوستانه بوده است.

مسئول مؤسسه مکس می‌گوید: ایجاد فضای شناختی جامع‌تر از حوزه فعالیت‌های مؤسسه مکس و عضویت بیش از ۳۰عضو جدید و ایجاد همبستگی بیشتر و مشارکت عمومی حامیان فرشته‌های مبتلا به سرطان در تأمین نیازمندی‌های این عزیزان از دیگر دستاوردهای مهم این فراخوان خیرخواهانه بوده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان