۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ونگر; در ۶ سال اخیر توسط تیم‌های قدرتمندی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌ایم
کد خبر: ۱۵۲۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۱:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مهاجمان بارسلونا از هیچ موقعیت گل می‌سازند و زندگی را به هنر تبدیل می‌کنند

ونگر; در ۶ سال اخیر توسط تیم‌های قدرتمندی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌ایم

سرمربی آرسنال گفت: ما در ۶ سال اخیر توسط تیم‌های قدرتمندی حذف شده‌ایم که در بعضی از این سال‌ها تیمی که ما را حذف کرده، قهرمان اروپا شده است.

	ونگر; در ۶ سال اخیر توسط تیم‌های قدرتمندی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌ایم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، آرسنال ونگر پس از شکست شب گذشته این تیم مقابل بارسلونا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: این یک نمایش تیمی خوب و با کیفیت بالا از ما بود. نتیجه من را نا امید کرد اما مقابل تیمی بازی کردیم که بهترین مهاجمانی را که من دیده ام، باهم و در یک تیم دارند.

وی ادامه داد: این استثنائی است، آنها می توانند از هیچ موقعیت بسازند. در عوض ما نتوانستیم از موقعیتهایمان برای رسیدن به گل دوم استفاده کنیم، زدن گل دوم ما را در موقعیت قدرتمندی قرار میداد اما بعد از اینکه آنها گل زدند و بازی 2 بر 1 شد باور و اعتقادمان کمتر از زمانی بود که بازی 1 -1 مساوی بود. ما شانسهایی داشتیم و بارسلونا نیز مطابق انتظار بازی کرد و شانسهایی داشت.

سرمربی آرسنال در خصوص حذف دوباره آرسنال در مرحله یک‌هشتم نهایی عنوان کرد: من میتوانم تمام آمار را به شما نشان دهم، آما نشان میدهد در سال‌های اخیر ما به دردسر افتادیم ولی نباید این آمار را بازی به بازی در نظر گرفت. در فوتبال، به بازی آخر و نشانههای مثبت توجه میکنیم. ما در 6 سال اخیر توسط تیمهای قدرتمندی حذف شدهایم که در بعضی از این سالها تیمی که ما را حذف کرده قهرمان شده است. فقط در یک مورد در مقابل موناکو حذف شدیم، به جز آن همیشه یا به بارسلونا باختهایم و یا به بایرن مونیخ.

ونگر تصریح کرد: باید از تمام موقعیتهای خطرناکی که ایجاد کردیم استفاده می کردیم. بارسلونا با کیفیت پاسکاری و خلاقیت بالا خیلی راحت به یک سوم دفاعی ما میرسید، مسی کاملا استثنائی است. او 90 دقیقه بازی کرد و حتی یک بار فارغ از اینکه کجای زمین باشد، توپ را در لمس اول از دست نداد. بارسلونا 2 یا 3 بازیکن دارد که می توانند زندگی عادی را به هنر تبدیل کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان