۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین حذف یوونتوس و آرسنال/ بایرن و بارسا بار خود را بستند
کد خبر: ۱۵۲۸۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان اروپا؛

حذف یوونتوس و آرسنال/ بایرن و بارسا بار خود را بستند

بایرن مونیخ توانست با گلزنی در دقیقه ۹۰ به بازی برگردد و با حذف یوونتوس به مرحله بعد برسد.

حذف یوونتوس و آرسنال/ بایرن و بارسا بار خود را بستند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،  پرونده مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار بسته شد و چهره تیم های راه یافته به مرحله بعدی این رقابت ها مشخص شد.

دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند. بایرن مونیخ که در بازی رفت در تورین نتیجه خوبی کسب کرده بود و برابر بوونتوس به تساوی 2 بر 2 رسید، در خانه برای حفظ نتیجه دیدار رفت به میدان رفت ولی هنوز 5 دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که پل پوگبا میزبان را غافلگیر کرد و توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند. در این دیدار که مانژوکیچ بدلیل مصدومیت و روبن بدلیل سرماخوردگی بازی را از روی نیمکت شروع کردند، خدیرا که گفته می شد ممکن است این بازی را از دست بدهد به بازی رسید. بایرن بعد از خوردن گل همانطور که پیش بینی می شد جلو کشید تا گل خورده را پاسخ دهد. توماس مولر در دقیقه 13 فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد.

موراتا در دقیقه 23 دروازه بایرن را باز کرد که داور در تصمیمی مشکوک این گل را آفساید اعلام کرد. با این حال موراتا در دقیقه 28 یک تنه دفاع حریف را به هم ریخت و بعد از طی 60 متر و جا گذاشتن چند بازیکن، پاس خوبی برای خوان کوادرادو کلمبیایی فراهم کرد تا این بازیکن گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند. بایرن هر چند در ادامه توپ و میدان را در اختیار داشت ولی از خلق موقعیت عاجز بود و شاید اگر اشتباه داور یا درخشش نویر نبود نتیجه در نیمه نخست سنگین تر هم می شد. در نیمه دوم بایرن برای جبران نتیجه نیمه نخست جلو کشید ولی دفاع متراکم تیم ایتالیایی اجازه خودنمایی را به بایرنی ها نداد. آنها برنات را به جای بن عطیه به میدان بفرستادند تا گواردیولا تیمش را با یک تغییر به میدان فرستاده باشد.

موراتا در دقیقه 56 یک فرصت گلزنی به دست آورد تا بازی خوبش را تکمیل کند ولی شوت او دقیقا جایی رفت که نویر انتظار آن را می کشید. در ادامه کومان نیز به جای آلونسو به میدان آمد تا بایرن بیش از پیش خطرناک شود ولی بازیکنان این تیم اسیر دفاع هوشمندانه حریف شده بودند. در نهایت در دقیقه 73 روبرت لواندوفسکی موفق شد روی پاس داگلاس کاستا گلزنی کند و اختلاف را به حداقل برساند.بعد از این گل بازی بسیار حساس شد و بایرنی ها تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کردند تا اینکه در دقیقه 90 توماس مولر گل تساوی را روی یک ضربه سر به ثمر رساند. در وقت اضافه بایرن با دو گل تیاگو آیکانترا و کومان به بازی برگشت و توانسصت با برتری 4 بر 2 در این دیدار به مرحله بعد برسد.

در دیگر دیدار بارسلونا در خانه به دیدار آرسنال رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. بارسلونا در دقیقه 18 با همکاری سوارس و در ادامه نیمار توسط مهاجم برزیلی خود به گل دست یافت تا خیالش برای صعود راحت شود. نیمه نخست با برتری یک گله بارسلونا به پایان رسید ولی در دقیقه 51 محمد ال ننی مصری که از بازل راهی آرسنال شد اولین گلش را برای این تیم به زیبایی با شوتی از راه دور به ثمر رساند. در نیمه دوم لوئیس سوارس در دقیقه 65 مئفق شد با ضربه چکشی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. آبی و اناری ها در دقیقه 88 گل سوم خود را این بار با ضربه مسی به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 3 بر یک بارسلونا به پایان برسد.

** مجموع دو بازی رفت و برگشت

بایرن مونیخ 6 – یوونتوس 4

بارسلونا 5 – آرسنال یک

به این ترتیب 8 تیم رئال مادرید، ولفسبورگ، پاری سن ژرمن، بنفیکا، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید، بارسلونا و یوونتوس راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شدند تا در قرعه کشی مرحله بعد حریف خود را بشناسند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان