۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تمام مرسولات پستی تا قبل از عید تحویل داده می‌شود
کد خبر: ۱۵۲۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل پست خبر داد؛

تمام مرسولات پستی تا قبل از عید تحویل داده می‌شود

مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه تمامی مرسولات تحویل داده شده به پست، تا پایان سال توزیع می‌شود گفت: ساعت کاری دفاتر پستی افزایش می یابد.

تمام مرسولات پستی تا قبل از عید تحویل داده می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حسین مهری اظهار داشت: تا پایان سال به دلیل افزایش حجم مراجعان به واحدهای پستی و لزوم تسریع در پاسخگویی بهینه به مراجع کنندگان، ساعات کاری دفاتر پستی دولتی تا ساعت ۱۶ و در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۴ افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پست خاطرنشان کرد: دفاتر منتخب پست در سراسر کشور در روزهای پایانی سال همزمان با بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه و ایام نوروز، دوم تا پنجم و همچنین دوازدهم فروردین ماه سال ۹۵ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

وی با اشاره به مراجعه نامه رسان ها در ایام تعطیل نوروز خاطرنشان کرد: در صورت نبود گیرنده در مقصد، صدور اعلامیه حضور نامه رسان از سوی وی الزامی است. در این راستا با توجه به پاسخگو بودن واحد تماس مشتریان شرکت پست، هموطنان می توانند با برقراری تماس با شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در این سامانه ثبت کنند.

مهری در مورد ارسال سوغات، هدایا و امانات شهروندان به داخل یا خارج از کشور در ایام نوروز نیز گفت: این سرویس از خدمات دائمی پستی محسوب می شود ولی در ایام نوروز به منظور افزایش سرعت سیر و ارتقای کیفیت آن تمهیداتی خاص در نظر گرفته شده است. در این راستا در ایام نوروز، شرکت پست مرسولات را به مراکز استان در کمتر از ۲۴ ساعت و در شهرها نیز ۳ تا ۵ ساعت توزیع می کند.

وی استفاده از خدمات ویژه شهروندی (خوش) را با برقراری تماس با شماره ۱۹۳ در سراسر کشور در این ایام بسیار کاربردی خواند و گفت: این سرویس در راستای پاسخگویی بهینه به نیازهای مشتریان در حوزه های خدمات پستی، پیک درون شهری (hand to hand)، نیابتی و همچنین بازار الکترونیکی خوش راه اندازی شده است.

مدیرعامل پست در مورد سامانه بازار الکترونیک پست به عنوان بستری مناسب برای مشتریان در جهت تامین کالا و خدمات آنان در این ایام تصریح کرد: در این بازار حدود ۵ هزار فروشگاه مجازی کالاها و خدمات متنوع و مختلف به صورت اینترنتی عرضه شده که متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به سامانه www.ebazar.post.ir خرید اینترنتی انجام داده و توسط پست درب منزل تحویل بگیرند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان