۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین موزه مجازی اسباب بازی‌های قدیمی کشور در قزوین رونمایی می‌شود
کد خبر: ۱۵۲۷۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ساعت: ۲۰:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

موزه مجازی اسباب بازی‌های قدیمی کشور در قزوین رونمایی می‌شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از رونمایی موزه مجازی اسباب بازی‌های قدیمی کشور در پنجمین جشنواره بین‌المللی بازي و اسباب بازي کودکان دیروز و امروز در قزوین خبر داد.

موزه مجازی اسباب بازی‌های قدیمی کشور در قزوین رونمایی می‌شود
سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی بازي و اسباب بازي کودکان دیروز و امروز در قزوین اظهار کرد: همزمان با برپايي این جشنواره غرفه‌اي متفاوت با عنوان اهداي اسباب بازي براي کودکان محروم راه‌اندازي می‌شود.

جمع‌آوري اسباب بازي براي کودکان نيازمند

وی افزود: کودکان شهر می‌توانند اسباب بازی‌های خود را به منظور اهدا به کودکان نیازمند، به این غرفه ارائه دهند.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: اعلام فراخوان جمع‌آوري اسباب بازي‌ براي بچه‌هايي که توان خريد اسباب بازي ندارند يکي از مهم‌ترين اقدامات در راستاي استقبال از برگزاري پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز است.

وی ادامه داد: اين غرفه با شعارهاي «ما بازي کرديم ديگران هم بازي کنند» و «با اسباب بازي‌هايي که ديگر کسي بازي نمي‌کند، باز هم مي‌شود بازي کرد» در جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز راه‌اندازي مي شود که اميدواريم شهروندان به ويژه کودکان در اين امر خداپسندانه ما را ياري کنند.

وزيري نژاد افزود: علاقمندان شرکت در اين فراخون مي‌توانند به محل برگزاري اين جشنواره که از سوم تا 12 فروردين ماه 95 از ساعت 16 تا 22 در مجموعه تاريخي –فرهنگی سعدالسلطنه برگزار مي شود، مراجعه کنند.

قزوین صاحب تنها موزه حقیقی اسباب بازی های قدیمی در کشور است
این مسئول در ادامه از افتتاح و رونمایی موزه مجازی اسباب بازی‌های قدیمی کشور در جشنواره خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج بازی‌های بومی و محلی به کودکان امروز انجام می‎شود.

وی ادامه داد: هم اکنون قزوین صاحب تنها موزه حقیقی اسباب بازی قدیمی با بیش از 350 قطعه اسباب بازی در کشور می‌باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برای ارتقای این موزه به سطح ملی، در حوزه مجازی سایتی طراحی شده که دارای ویژگی‌های برجسته‌ای به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

وی عنوان کرد: با طراحی سایت این امکان برای هر فرد در کشور میسر می‌شود که در هرجایی که هست با مراجعه به این سایت، تصویر اسباب بازی قدیمی خود را بارگذاری و به نمایش بگذارد.

وزیری نژاد در ادامه بیان کرد: با رونمایی و افتتاح این سایت می‌توانیم صاحب گنجینه عظیمی از اسباب بازی‌های قدیمی شویم که افراد با تماشای آن خاطرات خوب گذشته خود را مرور کنند.

وی در پایان گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب همچنین به منظور تبدیل این سایت به سایتی پر بازدید در نظر داریم تا به صورت هفتگی یا ماهانه مسابقه‌ای با عنوان بهترین اسباب بازی‌ برگزار و از افراد فعال تقدیر کنیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان