۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین قراداد برانکو به زودی امضا می شود/ذهن هواداران را مشوش نکنید
کد خبر: ۱۵۲۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

طاهری:

قراداد برانکو به زودی امضا می شود/ذهن هواداران را مشوش نکنید

سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز گفت: توافقات نهایی با برانکو صورت گرفته است و به زودی قرادادش امضاء می شود.

قراداد برانکو به زودی امضا می شود/ذهن هواداران را مشوش نکنید
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، طاهری در جمع خبرنگاران گفت: من برای تبریک سال نو به تمرینات آمدم تا به بازیکنان و کادرفنی پیشاپیش سال نو را تبریک بگویم، امیدوارم که سال خوبی داشته باشید، سالی همراه با بهروزی و سلامتی برای همه ی مردم به خصوص هواداران پرسپولیس خواستار هستم.

همچنین از خداوند متعال می خواهم که حالمان را مشمول دعای حول حالنا بکند و عاقبت به خیری و آرزوی سلامتی برای همه را آرزومندم.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی باعث شده در تمرینات حاضر شود بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و بازیکنان در رختکن خیلی صمیمانه با من صحبت کردند و جو بسیار شادی برقرار بود.

طاهری در مورد وضعیت قرارداد طارمی بیان کرد: به طور طبیعی برخی از بازیکنان امسال قراردادشان تمام می شود و شامل این بازیکن هم می شود.

طبق برنامه قرار است سال بعد با برانکو جلسه ای داشته باشیم و موضوع قرارداد بازیکنان را مدیریت کنیم.

وی در مورد اینکه نیمکت نشینی طارمی ارتباطی به پایان قراردادش دارد یا نه، بیان کرد: از شما می خواهم که این سوالات را نپرسید و ذهن هواداران را مشوش نکنید، بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و برای قهرمانی تلاششان را می کنند، همچنین ما یک تیم یکدست داریم که برای قهرمانی می جنگد.

وی در پایان درباره وضعیت ورزشگاه کاظمی خاطرنشان کرد: مسئولان این ورزشگاه تعامل خوبی با ما دارند، این ورزشگاه ایراداتی دارد اما آنها قول داده اند که این ایرادات را برطرف کنند تا سال بعد بتوانیم این ورزشگاه را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان