۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۲ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند
کد خبر: ۱۵۲۳۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:

۱۲ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۱۲ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی به مناطق محروم روستایی اعزام شده است.

۱۲ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: با همکاری بسیج کارمندان اقدام به اعزام 12 گروه جهادی به مناطق محروم روستایی با هدف خدمت‌رسانی به مردم محروم این مناطق کرده است.

وی عنوان کرد: 16 تیم پزشکی نیز به مناطق روستایی محروم اعزام شدند که این تیم‌های پزشکی با حضور بیش از 100 پزشک اقدام به ویزیت رایگان در این مناطق کرده است.

اله‌بداشتی افزود: افتتاح 5 پروژه آب‌رسانی و ایجاد مخزن آب شرب در مناطق محروم روستایی استان قزوین با حضور مسئولان استان نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی برپایی نمایشگاه و فروشگاه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با حضور تولیدکنندگان بوده که با استقبال خوب مسئولان و اقشار جامعه مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اقدام به برگزاری همایش شکوه هجرت با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین کرده که در این همایش تولیدکنندگان برتر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و منتخبین اردوهای جهادی حضور داشتند.

اله‌بداشتی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس از فعالیت‌های بسیج سازندگی استان قزوین و نیز حضور در همایش طلایه‌داران عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در تهران از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بوده است.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومي سازمان بسيج سازندگي

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان