۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مردم قزوین عزاداری تاسوعا را با شکوه تر برگزار کنند
کد خبر: ۱۵۲۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

مردم قزوین عزاداری تاسوعا را با شکوه تر برگزار کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گردهمایی ائمه جمعه گفت: همه هیئت های عزاداری و قشرهای مختلف مردم در اجتماع عظیم عزاداران تاسوعای حسینی شركت كنند.

مردم قزوین عزاداری تاسوعا را با شکوه تر برگزار کنند
به گزارش صبح قزوین، آیت الله باریک بین در گردهمایی ائمه جمعه استان استان که در دفتر امام جمعه ضیاء آباد برگزار شد، گفت: مردم استان قزوين در حرکتي خودجوش و حماسي با اجتماع بزرگ خود در خيابان شهداي اين شهر ،مراسم تاسوعاي حسيني را باشکوه و در شان عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش برگزار مي کنند .
وی اظهار کرد: تاسوعا و عاشوراي حسيني از وقايعي است که هرگز از دلها و اذهان پاک نمي شود و به عنوان درس آزادگي و شجاعت الگوي آزادي خواهان جهان است.
آیت الله اسلامی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، واقعه عاشورا یک نمونه و الگوی بی نظیر و ماندگار برای زنده نگه داشتن دین پیامبر اسلام عنوان و برگردهمایی مردم شهر تامستان در روز تاسوعای حسینی تاکید کرد.
ائمه جمعه استان هم از دسته هاي عزاداري و هيئت هاي مذهبي خواستند عزاداري و سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين / ع/ را با رعايت شئونات اسلامي و به دوراز خرافات برگزار کند.
درادامه سرهنگ ميرحيدري فرمانده انتظامي استان هم در خصوص آمادگي ماموران پليس براي هماهنگي و برقراري نظم و امنيت مراسم باشکوه عزاداري در اين ايام گزارشي بيان کرد.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان