۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اصرار بر حذف بشار اسد، خواست صهیونیست ها است
کد خبر: ۱۵۱۷۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

سرلشکر فیروزآبادی:

اصرار بر حذف بشار اسد، خواست صهیونیست ها است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد گفت: این دیکته و خواست صهیونیست ها است.

اصرار بر حذف بشار اسد، خواست صهیونیست ها است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی در واکنش به مواضع دولت سعودی و نمایندگان گروه های معارض سوری وابسته به آل سعود در مذاکرات جاری و آینده سوریه افزود: انتخاب رهبر یک ملت و رئیس یک کشور با رای مردم آن کشور خواهد بود و اصرار سیاسی بر رد یا تعیین رهبر یا رئیس یک کشور، خواسته ای غیردموکراتیک و دشمنی با مردم سالای است.
وی ادامه داد: سعودی ها فکر می کنند هنوز در 15 سال قبل زندگی می کنند و خواستار اقدام قدرت های جهانی به روش روی کارآمدن آل سعود و حاکمیت آنان بر سرزمین های اسلامی است.
سرلشکر فیروزآبادی با پوسیده خواندن اینگونه افکار و مواضع تصریح کرد: این فکر مرتجعانه، رویایی از یک خواب غیرصادقانه بوده و هرگز تعبیر نخواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد را به معنی گسترش تروریست های داعش و روی کارآمدن حکومت تکفیری در سوریه دانست و تاکید کرد: حذف بشار اسد، دیکته و خواست صهیونیست ها است.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ امروز و مردم جهان فقط انتخاب مردم را مشروع می داند، افزود: سازمان ملل و آقای رئیس نیز می دانند که حرف سعودی ها قول زور است، لیکن به دلایل سیاسی، حضور سعودی ها را تحمل می کنند ولی آزادگانی مانند روسیه و ایران و چند کشور عربی هستند که از مردم سوریه و نظر آنان حمایت می کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: روابط عمومی سپاه

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان