۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی مرکز نظارت تصویری در فرودگاه مهرآباد و هاشمی نژاد
کد خبر: ۱۵۱۵۶۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

راه‌اندازی مرکز نظارت تصویری در فرودگاه مهرآباد و هاشمی نژاد

در مراسمی رسمی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رحمت الله مه آبادی مدیر شرکت فرودگاه‌های کشور رسما از ۱۴ طرح فرودگاهی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

راه‌اندازی مرکز نظارت تصویری در فرودگاه مهرآباد و هاشمی نژاد

در مراسمی رسمی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رحمت الله مه آبادی مدیر شرکت فرودگاه‌های کشور رسما از 14 طرح فرودگاهی به ارزش 40 میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ، در این مراسم که عصر امروز و در ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد برگزار شد پروژه‌هایی چون مرکز کنترل دوربین‌های مداربسته، طرح ساماندهی محوطه‌های ترمینال یک و دو فرودگاه مهرآباد، بهره‌برداری از ایستگاه مترو این فرودگاه و طرح بهسازی ترمینال‌های داخلی فرودگاه مشهد به بهره برداری رسید و همچنین پروژه‌هایی در فرودگاه‌های تبریز، زاهدان، کرمان، شیراز و اصفهان رسما آغاز به کار کردند.

در جریان این مراسم مدیر کل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه پس از آغاز به کار طرح تحول ساختاری فضای کشور در هفته گذشته شرکت فرودگاه‌ها طرح تحول خدمات فرودگاهی کشور را نیز اجرایی کرده که در حال حاضر بخش اصلی آن حول محور دو فرودگاه مهرآباد در تهران و هاشمی نژاد در مشهد قرار دارد.

به گفته مه آبادی طرح‌های نهایی شده در این فرودگاه‌ها قریب به 40 میلیارد تومان هزینه داشته و احتمالا تا نهایی شدن آن‌ها در سال آینده حدود 10 میلیارد تومان نیز هزینه جدید به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نظارت تصویری در فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: این طرح که می تواند برای دریافت اطلاعات دقیق از محوطه‌های فرودگاهی، شناخت و کنترل گلوگاه‌های ترافیکی و همچنین نظارت دقیق بر نحوه آمد و شدها نقشی مهم ایفا کند در حالی در فرودگاه مهرآباد آغاز به کار کرده که در برنامه بلندمدت باید به تمام فرودگاه‌های کشور برسد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال آینده امکان راه اندازی این مرکز نظارت در تمام فرودگاه‌های ایران به وجود بیاید.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان