۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین طاهری; طارمی یکی دو سال دیگر به اروپا برود بهتر است/قرارداد با برانکو را به زودی امضا می‌کنم
کد خبر: ۱۵۱۳۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

برای قهرمانی در لیگ پاداش ویژه‌ای به بازیکنان می‌دهم

طاهری; طارمی یکی دو سال دیگر به اروپا برود بهتر است/قرارداد با برانکو را به زودی امضا می‌کنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من و برانکو پس از صحبت‌هایی که با هم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اگر طارمی یکی دو سال دیگر اروپا برود برای خودش هم بهتر خواهد بود.

طاهری; طارمی یکی دو سال دیگر به اروپا برود بهتر است/قرارداد با برانکو را به زودی امضا می‌کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی‌اکبر طاهری در خصوص موارد مختلفی همانند وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر، تمدید قرارداد با برانکو، اردوی سرخ‌پوشان در عمان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

با برد پرسپولیس مقابل صبا دوباره سرخ‌پوشان در کورس قهرمانی قرار گرفتند. این در حالی است که با توجه به بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان فصل عده‌ای معتقدند که شانس سرخ‌پوشان برای قهرمانی بیشتر است. نظر شما در این خصوص چیست؟

من می‌خواهم بگویم که پرسپولیس جایگاه خاصی به خصوص امسال دارد و هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند با انگیزه مضاعفی به مصاف ما می‌آید. به طور مثال بخواهم بگویم بازی اخیر استقلال و پدیده را تماشا کردم و به نظرم پدیده مقابل ما نسبت به استقلال خیلی منسجم‌تر بازی کرد. قطعا تیم‌های دیگر هم همین‌گونه هستند و به همین دلیل هیچ بازی برای ما آسان نخواهد بود. قطعا تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس انگیزه بیشتری دارند اما امیدوارم نتایجی که در ابتدای فصل از دست دادیم تکرار نشود و شرایطی رقم بخورد تا در انتهای فصل قهرمان لیگ شویم.

چندین و چند ملی‌پوش در پرسپولیس وجود دارند و این موضوع شایعه لغو یا تعویق اردوی عمان را مطرح کرده است. آیا این اردو برگزار خواهد شد یا نه؟

نه اینطور نیست و اردوی عمان به قوت خود باقیست.

موضوع تمدید قرارداد با برانکو به کجا رسید و آیا نمی‌خواهید به هواداران با دادن یک خبر خوب عیدی بدهید؟

ببینید باید بگویم شرایطی در قرارداد برانکو وجود داشته است. الان در ذهنم نیست که بخواهم بگویم بندهای قرارداد برانکو چیست اما آپشن‌هایی در این قرارداد وجود دارد. به طور مثال اگر در لیگ قهرمانان آسیا هر مرحله بالا می‌رفتیم به برانکو پاداش‌هایی تعلق می‌گرفت که البته مقابل الهلال حذف شدیم. ما شرطی برای برانکو نداشتیم اما با توجه به صحبت‌هایی که با یکدیگر انجام دادیم در کلیات باقی ماندن و تمدید قرارداد برانکو توافق صورت گرفته است فقط باید زمان مناسبی باشد تا بحث امضای قرارداد انجام شود چرا که الان گویا درگیر تمرینات است یا می‌خواهد برای تعطیلات عید به مرخصی برود اما جزو برنامه‌های ما به زودی هست که با برانکو قراردادمان را امضا کنیم. اما باید بگویم که ما با برانکو توافق کردیم که سال آینده هم در کنار هم باشیم. من برنامه بلندمدت دارم و هیچ گاه کوتاه مدت برنامه‌ریزی نمی‌کنم.

اینکه گفته می‌شود نیمکت‌نشینی مهدی طارمی در بازی با صبای قم به دلیل این بوده که او قراردادش را تمدید نکرده و برانکو خواسته به نوعی پرسپولیس بدون طارمی را محک بزند صحت دارد؟

نه اصلا چنین چیزی صحت ندارد. در مورد شرایط بازیکنان چه قبل و چه بعد از بازی با برانکو صحبت می‌کنم اما خواهش می‌کنم که رسانه‌ها به این مسئله دامن نزنند که برانکو می‌خواسته پرسپولیس بدون طارمی را محک بزند. بار قبل هم هجمه ناروایی به طارمی وارد شد در حالیکه او بچه با احساس و خوبی است. به هر حال گاهی بازیکنان برداشت‌هایی می‌کنند که وقتی با هم صحبت می‌کنیم متوجه اشتباه‌شان می‌شوند. ما رابطه شفافی با هم داریم همانطور که بازیکنان خیلی راحت مشکلات‌شان را می‌گویند.

اینکه گفته می‌شود شما به طارمی 900 میلیون برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده‌اید و البته بندهایی هم برای افزایش مبلغ در نظر گرفته شده است را تأیید می‌کنید؟

این هم صحیح نیست. من شخصا با مهدی طارمی در این باره صحبتی نکردم. اعتقاد من و برانکو که با هم صحبت کردیم این است که صلاح نیست طارمی الان لژیونر شود و چه بسا بهتر است او یکی دو سال دیگر در پرسپولیس باقی بماند تا با تجربه‌تر شود چرا که این مسئله به سود او هم خواهد بود. این موضوع نگرانی من است چرا که لژیونرهای جوان ما بعضا خیلی زود به آخر خط می‌رسند اما بازیکنان باتجربه که لژیونر شدند شرایط بهتری داشتند. شما ببینید افرادی مثل علی کریمی، علی دایی و ... در شرایطی به اروپا رفتند که باتجربه‌تر بودند. شاید اگر بازیکنان با پختگی بیشتری به اروپا بروند شانس‌شان بیشتر باشد. شاید بهتر باشد حتی برانکو معتقد است که اگر طارمی یکی دو سال دیگر به اروپا برود به نفع خودش خواهد بود.

شنیده می‌شود به علی علیپور قول داده‌اید که برای مراسم عروسی‌اش پاداش ویژه‌ای به او بدهید. در این باره صحبت می‌کنید؟

علی علیپور قطعا از من هدیه ویژه‌ای برای عروسی‌اش خواهد گرفت. مثل همه بازیکنان چرا که سایر بازیکنانی که در این مدت ازدواج کرده‌اند هم از من پاداش گرفته‌اند. البته اگر خدا بخواهد و قهرمان شویم پاداش خوبی هم به همه خواهم داد.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان