۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کمک بیش از ۱۳ میلیارد ریالی مردم در جشن نیکوکاری
کد خبر: ۱۵۱۲۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اعلام کرد:

کمک بیش از ۱۳ میلیارد ریالی مردم در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین رقم کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان قزوین در جشن نیکوکاری را بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال اعلام کرد.

کمک بیش از ۱۳ میلیارد ریالی مردم در جشن نیکوکاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار کرد: بار دیگر در روزهای 12 تا 14 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور، شاهد برگزاری جشن نیکوکاری در اقصی نقاط استان بودیم.

وی ادامه داد: در این مراسم ملی و مذهبی که جلوه‌ای از انفاق، احسان و نیکوکاری بود، دل‌ها برای یکدیگر تپیدن گرفت و شور نیکوکاری در میان اقشار مختلف مردم جلوه گر شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اضافه کرد: در مراسم جشن نیکوکاری که در دو هزار و 184 پایگاه برگزار شد، اقشار مختلف نیکوکار از دانش‌آموزان گرفته تا زنان و مردان سپید مو در کنار یکدیگر حاضر شدند و هدایای نقدی و غیرنقدی خود به نیازمندان هدیه کردند.

وی افزود: در جشن نیکوکاری سال جاری در مجموع بیش از 13 میلیارد و 234 میلیون ریال کمک مردمی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

صفری عنوان کرد: در این میان بیشترین کمک جمع‌آوری شده در شهرستان قزوین با رقم بیش از پنج ملیارد و 312 میلیون ریال بوده است.

وی یادآورشد: کمک‌های جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان و قبل از پایان سال جدید به نیازمندان اهداء خواهد
شد که این روند کاری آغاز شده و در حال انجام است.

صفری ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برپایی این جشن با این نهاد همکاری داشته‌اند، اظهار کرد: در برپایی جشن نیکوکاری امسال صدا و سیما، اداره آموزش و پرورش، بسیج و مساجد در سراسر استان با کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری خوب داشته‌اند.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان