۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دبیری; کفاشیان نه تهدید شد و نه تحت‌فشار بود/ او داوطلبانه از انتخابات انصراف داد
کد خبر: ۱۵۱۲۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

امیدواریم وزیر ورزش پیگیر تأیید اساسنامه در هیئت دولت باشد

دبیری; کفاشیان نه تهدید شد و نه تحت‌فشار بود/ او داوطلبانه از انتخابات انصراف داد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد که رئیس این فدراسیون برای عدم حضور در انتخابات تهدید نشده و تحت‌فشار هم نبوده است.

دبیری; کفاشیان نه تهدید شد و نه تحت‌فشار بود/ او داوطلبانه از انتخابات انصراف داد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، شهرام دبیری پس از جلسه امروز (دوشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مصوبات اصلی این جلسه گفت: با تعاملی که با وزارت ورزش و جوانان انجام شده، قرار شد نامه‌ای به وزارتخانه نوشته شود تا اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیئت وزیران به تأیید و تصویب برسد. اساسنامه نیاز به تأیید هیئت دولت دارد تا بر اساس آن بتوانیم به موقع مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم.

وی درباره اینکه گفته شده بود انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق می‌افتد و آیا در این خصوص بحثی در هیئت رئیسه مطرح شد یا نه، اظهار داشت: ثبت‌نام انتخابات انجام شده است و کارها نیز به موقع انجام می‌شود، فقط امیدواریم وزیر ورزش موضوع تأیید اساسنامه در هیئت دولت را در فرودین ماه 95 پیگیری کند تا بتوانیم انتخابات را با اساسنامه تأیید شده برگزار کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه علت کناره‌گیری علی کفاشیان از انتخابات چه بود، خاطرنشان کرد: کفاشیان از خود گذشتگی کرد و برای فوتبال رفت. او گفته اگر موضوع و مشکل من هستم از انتخابات کنار می‌کشم تا کار درست پیش برود و موضوع شخصی نشود.

دبیری در واکنش به این مسئله که کفاشیان به نوعی محترمانه رفت، گفت: هر جور شما تعبیر می‌کنید، اما کفاشیان می‌توانست کاندیدا شود که نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر اساسنامه به تصویب هیئت دولت نرسد و ایراداتی به اساسنامه گرفته شود آن موقع چه تصمیمی در خصوص انتخابات گرفته خواهد شد، تأکید کرد: قرار نیست ایراداتی به اساسنامه مطرح شود. قرار است اساسنامه به هیئت دولت برود و تأیید شود تا مجمع را برگزار کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به بحث تأیید اساسنامه در هیئت دولت ادامه داد: آن‌طور که ما شنیده بودیم، اساسنامه به تصویب هیئت وزیران رسیده است، اما ابهامی وجود دارد که دبیر هیئت دولت گفته به تأیید نرسیده است. به همین دلیل مسئولان فدراسیون با وزارتخانه به توافق رسیدند که اساسنامه دوباره به هیئت وزیران برود تا تأیید شود.

دبیری در واکنش به این مسئله که امیر عابدینی اعلام کرده کفاشیان به دلیل مشکلات اساسنامه نتوانست در انتخابات شرکت کند در حالی که مشکل اساسنامه در هیئت دولت برطرف خواهد شد و آیا این صحبت عابدینی بهانه نبوده است، گفت: کفاشیان خودش داوطلبانه خواست که در انتخابات شرکت نکند و ربطی به اساسنامه نداشته است. خودش برای اینکه ابهام‌ها برطرف شود، کار پیش برود و موضوع شخصی نشود انصراف داد.

«کفاشیان در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات دو بار به سازمان بازرسی کل کشور رفت تا برای حضور در انتخابات مجوز بگیرد. همچنین گفته شد که او در سازمان بازرسی تهدید شده است. آیا این مسائل درست است؟» وی در واکنش به این مسائل اظهار داشت: کفاشیان که چنین حرفی نزده و تهدید هم نشده است. جلسه‌ای بوده که به توافق و تعامل رسیدند تا اساسنامه به تأیید و تصویب هیئت دولت برسد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا کفاشیان تحت فشار بوده است، خاطرنشان کرد: او داوطلبانه و بدون تحت فشار بودن خواست که در انتخابات نباشد.

دبیری همچنین در پایان صحبت‌های خود به بحث تیم ملی فوتسال و فوتبال نیز اشاره کرد و گفت: برای تیم ملی فوتسال تصویب شد به هر کدام از اعضای تیم ملی و سرمربی تیم 10 میلیون تومان پاداش بدهیم و به سایر اعضای کادرفنی هم به تناوب پاداش تعلق بگیرد. در مورد تیم ملی فوتبال هم بحثی نشد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان