۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین فیتیله‌‌ای‌ها به شبکه یک رفتند/ چهارشنبه سوری با «هفت سینو بچین»
کد خبر: ۱۵۱۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

۲۴ اسفند؛

فیتیله‌‌ای‌ها به شبکه یک رفتند/ چهارشنبه سوری با «هفت سینو بچین»

اولین قسمت از برنامه «هفت سینو بچین» با موضوع چهارشنبه سوری امشب ۲۴ اسفند حوالی ساعت ۲۳ و بعد از سریال «همسفر با خورشید» روی آنتن می رود.

فیتیله‌‌ای‌ها به شبکه یک رفتند/ چهارشنبه سوری با «هفت سینو بچین»
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، این بار فیتیله ای ها بعد ازمدتی غیبت در تلویزیون با برنامه ای برای بزرگسالان به قاب جادو باز می گردند.

علیرضا آقایی تهیه کننده «هفت سینو بچین» گفت: در آستانه چهارشنبه آخر سال و حوادثی که متاسفانه در اثر بازی با مواد محترقه و انفجاری در جای جای کشور رخ می دهد، حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن در برنامه امشب ۲۴ اسفند، آثار منفی و تبعات سوئی که آتش بازی های پایان سال کام برخی هموطنان را تلخ می کند با اجرای قطعات نمایشی طنز توضیح می دهند.

آقایی افزود: دوقلوها، گل به سرا گل پسرا، آقای بامزه با اجرای علیرضا خمسه و مسابقه هفت سین از آیتم های اصلی برنامه امشب «هفت سینو بچین» است.

وی بیان کرد: ما هر شب در بخش استودیو اصلی برنامه که دکوری شاداب و زیبا دارد، یک مهمان ویژه هم داریم که امشب میزبان کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم بود. مهمان خاص امشب هم جومونگ با بازی طوفان مهردادیان خواهد بود.

اولین قسمت برنامه «هفت سینو بچین» با موضوع چهارشنبه سوری امشب ۲۴ اسفند حوالی ساعت ۲۳ و بعد از سریال «همسفر با خورشید» روی آنتن می رود. فردا شب ۲۵ اسفند تکرار آن ساعت۲۳ پخش می شود و از چهارشنبه هرشب پس از سریال شبانه روی آنتن خواهد رفت.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان