۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستگیری ۱۴۲ توزیع کننده مواد محترقه غیرمجاز
کد خبر: ۱۵۱۲۰۴ نویسنده: سردار مهدی محمودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

دستگیری ۱۴۲ توزیع کننده مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۴۲ توزیع کننده مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و افزود: پلیس در این ایام با متخلفان برخورد شدیدی می کند.

دستگیری ۱۴۲ توزیع کننده مواد محترقه غیرمجاز
سردار محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین درباره تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال، ابراز کرد: اقدامات پلیس پیش از چهارشنبه پایان سال آغاز شده و تا کنون بیش از 142 نفر به دلیل توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک دستگیر شده اند .
وی افزود: تا به امروز 618 مورد کشف مواد محترقه غیر مجاز صورت گرفته و این کشفیات 300 درصد افزایش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی قزوین اعلام کرد: افزایش استقرار پلیس در معابر عمومی، کنترل افراد سابقه دار و اخذ تعهد در 4 هزار و 392 مورد از جمله دیگر اقدامات برای کمتر شدن خطرات چهارشنبه پایان سال است.
وی در ادامه گفت: با اصناف مختلف جلساتی برگزار شده تا از نگهداری و فروش مواد محترقه توسط این اصناف جلوگیری شود، همچنین طی ابلاغیه‌ای فروشندگان و تولید کنندگان برخی مواد اولیه، در این ایام از فروش این مواد به افراد کم سن خودداری می‌کنند.
سردار محمودی با اشاره به آمار 65 نفری مصدومین چهارشنبه سوری در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این ایام مهم‌ترین وظیفه بر عهده خانواده‌ها می‌باشد که باید با کنترل و مراقبت از فرزندانشان از بروز این معضل اجتماعی پر خطر، پیشگیری کنند.
این مسئول انتظامی ابراز کرد: پلیس قزوین نیز در جهت پیشگیری، اقدام به تهیه 32 مورد پیام آموزشی، 500 دقیقه برنامه در صداوسیما و همچنین اقدام به ساخت یک مجموعه انیمیشن کرده است.
فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: در این ایام پلیس برخورد شدیدی با مجرمین و همچنین خودروهایی که مزاحمت ایحاد می‌کنند، خواهد داشت و با هماهنگی دستگاه قضایی، افرادی که در این ایام دستگیر شوند، تا پایان ایام نوروز در بازداشت می‌مانند.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل انتظامی با پلیس 110 تماس بگیرند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان