۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رکوردشکنی در بورس ادامه دارد/صعود شاخص کل به قله ۸۰هزار واحدی
کد خبر: ۱۵۱۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

روند صعودی بورس و اوراق بهادار؛

رکوردشکنی در بورس ادامه دارد/صعود شاخص کل به قله ۸۰هزار واحدی

روند صعودی بورس و اوراق بهادار با اجرایی شدن برجام، همچنان ادامه دارد به گونه ای که در معاملات صبح امروز(دوشنبه) شاخص کل تاکنون با رشد ۹۰۴ واحدی از مرز ۸۰ هزار واحد گذشته است.

رکوردشکنی در بورس ادامه دارد/صعود شاخص کل به قله ۸۰هزار واحدی
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، تا این لحظه از معاملات بازار سرمایه، 780 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش دو هزار و57 میلیارد و 985 میلیون ریال در 48 هزار نوبت انجام شده است.
بیشترین تاثیر مثبت بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی فولاد، رمپنا، تاپیکو، همراه، اخابر، فملی و کچاد رقم خورد.
شاخص های اصلی بازار سرمایه تا این لحظه همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 345 واحد، کل(هموزن) 125 واحد، قیمت(هموزن) 105 واحد، آزادشناور یک هزار و 40 واحد، شاخص بازار اول 673 واحد و شاخص بازار دوم هزار و 737 واحد رشد کردند.
بازار سرمایه کشور بویژه بورس تهران، با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها روند صعودی خود را آغاز کرده و همچنان رونق دوباره ای یافته است؛ به طوری که در روز اجرای برجام(28دی ماه)شاخص کل در ارتفاع بیش از 65 هزار واحدی بود و با رشد بیش از 20 درصدی در حدود دوماه اخیر، تاکنون به رکورد 80 هزار واحدی رسیده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان