۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است
کد خبر: ۱۵۱۱۰۰ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۹:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دولت، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: رهبری تاکید کردند که برای اقتصاد مقاومتی قرارگاه تشکیل شود و دولت فرمانده آن باشد اما دولت، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است.

دولت، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، درباره وظایف دولت از نگاه رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین جلسه خود با اعضای دوره چهارم خبرگان رهبری به نگات کلیدی در مدیریت کشور اشاره کردند.
وی در ادامه افزود: سه موضوع جدی گرفتن بحث اقتصاد مقاومتی، تلاش برای افزایش رتبه علمی کشور و برنامه ریزی برای مصون سازی فرهنگی کشور و ملت و جوانان به طور جدی اشاره به مسئله نفوذ دارد.
این نماینده مجلس اذعان کرد: بحث اقتصاد و علم و فرهنگ از موضوعات اساسی بود که هرساله رهبر معظم انقلاب با نامگذاری‌های سالانه و در بیانات خود به عملیاتی کردن این مباحث تاکید داشته‌اند؛ اما مسئولین با بی توجهی به این نکات شرایط نفوذ همه جانبه دشمن را فراهم کرده‌اند.
وی ادامه داد: امروز معضل اقتصادی به مسئله اول خانواده‌ها تبدیل شده است و رکود و گرانی و نبود نقدینگی زندگی سختی را برای مردم ایجاد کرده، دولت قول حل این مشکلات را در این 2 سال داده بود اما نه برنامه 100 روزه آنها اجرایی شد و نه وعده‌های پسابرجام.
حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را به حضور در جبهه جنگ تشبیه کرده‌اند، بیان کرد: رهبری تاکید کردند که برای اقتصاد مقاومتی قرارگاه تشکیل شود و دولت فرمانده آن باشد اما دولت، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است.

حوزه فرهنگ امروز با بی‌مهری کاملی از سوی دولت مواجه شده است


وی با اشاره به جایگاه علمی ایران در جهان ابراز کرد: در دولت یازدهم با افزایش سیاسی بازی در دانشگاه‌ها ما شاهد افت شتاب علمی کشور بودیم که این خسارت بزرگی برای کشور است، امروز عامل توسعه و برتری در مقابل دنیا مجهز شدن به سلاح علم و دانش است.
این کارشناس سیاسی عنوان کرد: ایران اسلامی در شرایط تحریم‌های سخت دشمن فقط از طریق علم بومی خود توانست زمینه اقتدار را فراهم کند و ما برای افزایش این عزت کشور نیازمند حضور پرشتاب در حوزه علم و تکنولوژی هستیم.
وی با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن در کشور تصریح کرد: آنچه امروز با بی مهری کاملی از سوی دولت مواجه شده حوزه فرهنگ است، موضوعی که رهبری در جلسه با نمایندگان خبرگان نیز به صراحت عنوان کردند که ابتدا باید به مصون سازی فرهنگی کشور و جوانان اعتقاد داشته باشیم و سپس برای آن برنامه‌ریزی کنیم.
این نماینده مجلس در پایان گفت: اگر بحث نفوذ فرهنگی را جدی نگیریم آرمان‌های انقلاب پس از چندی به فراموشی سپرده می‌شود و دشمن از طریق عوامل داخلی خود موفق به پیاده کردن اهداف مغرضانه خود می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان