۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تشییع یک شهید گمنام با سخنرانی صدیقی
کد خبر: ۱۵۰۷۶۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تشییع یک شهید گمنام با سخنرانی صدیقی

مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان هفت تیر تهران برگزار شد.

تشییع یک شهید گمنام با سخنرانی صدیقی

مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان هفت تیر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ حماسه صبح قزوین ‌، در این مراسم آیت‌الله سید کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنانی ضمن برشمردن کرامت‌های حضرت زهرا(س) و بیان بخش‌هایی از زندگی‌نامه این بانو گفت: حضرت فاطمه مادر ماست و اگر ایشان نبودند در حقیقت فرزندان ایشان نیز تربیت نمی‌شدند.

وی یادآور شد: ایشان برای ما سفارش‌هایی داشته است که نمونه‌ای از آن این است که جامعه ما باید قدر رزمندگان‌، شهدا‌ و جانبازان را بدانند چرا که اگر آنها نبودند اکنون امنیت‌، پیشرفت‌، اقتدار موشکی‌ و توان دفاع از حرم حضرت زینب (س) را هم نداشتیم. شهدا ‌، جانبازان ما هرچه دارند از ولایت دارند.

وی ادامه داد: اکنون که دشمنان ما هجوم تبلیغاتی و سیاسی آورده‌اند گمان می‌کنند که در برخی از جاها پیروز شده‌اند اما این اشتباه است اگر یزید وشمر پیروز شده است آنها نیز پیروز شده‌اند ولی هرگز این جبهه در مقابل خط حضرت زهرا‌ (س)،حضرت علی و امام حسین (ع) به پیروزی نرسید. حضرت زهرا خودش یک رزمنده‌، جانباز و شهید بود و عالم خلقت در دامن او پرورش یافت. هنگامی که کتاب آفاقی و انفوسی نوشته می‌شد حضرت زهرا (س) آن را برای حضرت علی(ع) املا می‌کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: مدینه کربلا را مادری کرد و رزمندگان منا فرزندان فاطمه بودند. خط مادر ما راه مقابله با نفوذی‌ها‌،نفاق‌، افشای سکولارها و کسانی که با کفار می‌سازند ولی با ولایت نمی‌سازند را برملا کرده است. فاطمه در این راه پیروز شد و جریان نفاق نتوانست امیرالمومنین را شکست دهد. اکنون شاهد رفتارهای ولایت مدارانه حضرت زهرا(س) در کشورهای سوریه ‌، عراق وحتی 9 دی خودمان هستیم.

صدیقی خطاب به عزاداران فاطمی تاکید کرد: شما چند سال است که رزمنده مانده‌اید و با نفوذی‌ها سر سازش‌نداشته‌اید و بیگانگان را به زباله‌دان تاریخ خواهید ریخت.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: یکی دیگر از سفارش‌های حضرت فاطمه (س) این است که نماز و مسجدها را آباد کنیم اگر نماز و مسجدها آباد شوند اکنون که دشمنان ما با شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند به مقابله با ما بپردازند پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: علیه ولایت در کشور ما دست‌هایی وجود دارد اما حضرت زهرا (س) با رفتارهایش این پیام را دارد که همواره از ولایت پیروی کنیم و در راه اجرای فرامینش جانبازی کنیم. در این مملکت پرچم ولایت ‌، شهدا و جانبازان‌، پیروز است. حضرت زهرا نیز این سفارش را دارد که دربست در خدمت ولایت باشیم. آنهایی که معتقدند بدون ولایت می‌توان کشور را آباد کرد و اقتصاد آبادی داشته باشیم دروغ می‌گویند. در اقتصاد لیبرال آنهایی که در پایین هستند آسیب می‌بینند. همه چیز ما با دین و اعتقاد به اسلام درست خواهد شد چرا که عشق به ولایت و دین انسان را قدرتمند می‌کند.

به گزارش صبح قزوین ‌، قرار است پس از عزاداری مردم و سینه زنی دسته‌های عزاداری، پیکر یک شهید دوران دفاع مقدس که در تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسیده است تشییع شود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان