۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تجهیز ۸۱ مدرسه و ۷۹۲ کلاس درس برای میهمانان نوروزی
کد خبر: ۱۵۰۴۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام کرد:

تجهیز ۸۱ مدرسه و ۷۹۲ کلاس درس برای میهمانان نوروزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:۸۱ مدرسه و ۷۹۲ کلاس درس برای اسکان موقت میهمانان نوروزی آماده و تجهیز شده است.

تجهیز ۸۱ مدرسه و ۷۹۲ کلاس درس برای میهمانان نوروزی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، ﺟﻠﺴﻪ گردهمایی ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﻣﻨﺎﻃﻖ اﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ اﺳﻜﺎﻥ ﻧﻮﺭﻭﺯﻱ ﻓﺮﻫﻨﮕﻴﺎﻥ در سال 1395 با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان، رییس اداره تعاون و امور رفاهی استان و کارشناسان در سالن جلسات مرکز رفاهی-آموزشی نواب ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﺪ.

کسب رتبه برتر استان ﻗﺰﻭﻳﻦ ﺩﺭ اﺭﺯﻳﺎﺑـﻲ وزارت آموزش و پرورش
ﻣﺮﺗﻀﻲ ﺳﻤﻴﻌﻲ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ اﺩاﺭﻩ‌ﻛﻞ آﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ اﺳﺘﺎﻥ ﻗﺰﻭﻳﻦ با تشکر از تلاش ﻣﺴئولین آموزش و پرورش و کارشناسان ﺗﻌﺎﻭﻥ و امور رفاهی ﻣﻨﺎﻃﻖ اﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ جاری ﮔﻔﺖ: اﺳﺘﺎﻥ ﻗﺰﻭﻳﻦ ﺩﺭ اﺭﺯﻳﺎﺑـﻲ ﻭﺯاﺭﺕ ﺁﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ حائز رتبه ﺑﺮﺗﺮ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ.

وی افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺣﻮﺯﻩ‌ﻫﺎ و شاخص‌های ﺗﻌﺎﻭﻥ و امور ﺭﻓﺎهی، حرکت رو به رشدی داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان ﺧﺎﻃﺮﻧﺸﺎﻥ ﻛﺮﺩ: ﺳﺎﻝ گذشته ﻭﺿﻌﻴﺖ اسکان ﺧﻮﺏ و ﻣﻂﻠﻮﺏ ﺑﻮﺩ اﻣﺴﺎﻝ ﻧﻴﺰ تلاش می‌شود تا با ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻛﻤﻴﺘﻪ‌ﻫﺎی مربوطه و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻱ ﻣﺪﻭﻥ و منسجم، اﻫﺘﻤﺎﻡ ﻻﺯﻡ انجام شود تا شاهد رشد رضایتمندی میهمانان و گردشگران باشیم.

سمیعی تصریح کرد: برای اسکان موقت نوروزی سال 95، تعداد 81 مدرسه و 792 ﻛﻼﺱ ﺩﺭﺱ و نیز 16 ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ ﺳﺘﺎد اﺳﻜﺎﻥ ﺑﺮاﻱ ﻣﻴﻬﻤﺎﻧﺎﻥ ﻧﻮﺭﻭﺯﻱ ﺁﻣﺎﺩﻩ و تجهیز ﺷﺪﻩ اﺳﺖ.

اهمیت معرفی نقاط گردشگری استان به گردشگران
وی ادامه داد: ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ ﻣﺴﺘﻤﺮ و ﻣﻂﻠﻮﺏ اﺯ ﻣﻜﺎﻥ‌ﻫﺎﻱ اﺳﻜﺎﻥ و ﺭﻓﻊ ﻣﺸﻜﻼﺕ اﺯ ﻣﻮاﺭﺩی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: ﭘﺬﻳﺮﺵ ﺩﺭ ﺳﺘﺎد اﺳﻜﺎﻥ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ چراکه ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﻋﻮاﻣﻞ اﺟﺮاﻳﻲ ﺳﺘﺎﺩ و مراکز اسکاﻥ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺑﺎﻻﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ اﺳﺘﺎﻥ اﺳﺖ و رضایتمندی میهمانان و گردشگران را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر ﺯﻳﺒﺎﺳﺎﺯﻱ ﻣﺤﻴﻄ ﺳﺘﺎد اﺳﻜﺎﻥ و ﻣﺪاﺭﺱ عنوان کرد: در سال 95 باید نوع ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ، ﺭﻓﺘﺎﺭ و ﻧﻆﺎﻓﺖ ﻣﺤﻴﻄ، ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ اﺯ ﺳﺎﻝ‌ﻫﺎﻱ گذشته ﺑﺎﺷﺪ و ﻣﺮاﻛﺰ ﺳﺘﺎﺩ اﺳﻜﺎﻥ ﺗﺠﻬﻴﺰ و ﻭﺳﺎﻳﻞ ﺁﻣﺎﺩﻩ و ﻣﻬﻴﺎ ﺑﺎﺷﺪ.

سمیعی تصریح کرد: ﻧﺼﺐ ﺑﻨﺮ و ﺭاﻫﻨﻤﺎﻱ ﺷﻬﺮﻱ نیز ﺑﺮاﻱ ﻣﻴﻬﻤﺎﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﻂﺢ ﺷﻬﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﻲ اﻧﺠﺎﻡ ﺷﻮﺩ تا سردرگمی میهمانان و گردشگران ایجاد نشود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان با اشاره به اهمیت معرفی نقاط گردشگری استان تأکید کرد: ﻣﻮﺯﻩ ﻓﺮهنگ و آﻣﻮﺯﺵ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﺧﻮﺑﻲ در استان و شهر قزوین دارد، در این موزه آثار و نتایج صد ساله آموزش و پرورش استان گردآوری شده است، این مکان ﺑﺮاﻱ ﻣﻴﻬﻤﺎﻧﺎﻥ و ﮔﺮﺩﺷﮕﺮاﻥ بسیار دیدنی و قابل توجه می‌باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان