۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بعید است با بازگرداندن پول‌ها تغییر در حکم بدوی زنجانی ایجاد شود/ باید منتظر حکم دیوان عالی باشیم
کد خبر: ۱۵۰۱۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

وکیل بابک زنجانی:

بعید است با بازگرداندن پول‌ها تغییر در حکم بدوی زنجانی ایجاد شود/ باید منتظر حکم دیوان عالی باشیم

وکیل بابک زنجانی با اشاره به این مطلب که ما بیش از گذشته پیگیر بازگردانده شدن پولهای موکلم هستیم گفت: البته بعید می‌دانم در این مرحله بازگرداندن پولها تغییری در رأی بدوی ایجاد کند و باید منتظر رأی دیوان عالی باشیم.

بعید است با بازگرداندن پول‌ها تغییر در حکم بدوی زنجانی ایجاد شود/ باید منتظر حکم دیوان عالی باشیم
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگویی در خصوص آخرین روند پیگیری‌ها برای پرداخت بدهی‌های بابکی زنجانی اظهار داشت: تلاش‌ها برای پرداخت پول همچنان ادامه دارد البته اگر بدهی‌ها پرداخت شود تغییری در رأی بدوی نمی‌دهد و اگر قرار بر تغییر باشد باید منتظر رأی دیوان عالی کشور باشیم.

وی افزود: البته مسئولان به زبان‌های مختلف می‌گویند اگر پول پرداخت شود حتماً در تغییر رأی موثر خواهد بود قانونگذار هم پیش‌بینی کرده که اگر بدهی‌ها پرداخت شود می‌توانیم شاهد تغییر رأی باشیم ضمن اینکه اگر زنجانی موفق شود پول‌های بلوکه شده را آزاد کند عنصر معنوی جرم برداشته می‌شود.

وکیل بابک زنجانی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای مرخصی بابک زنجانی در ایام نوروز داده‌اید، گفت: هنوز درخواستی مطرح نکرده‌ایم اما شاید هفته آینده درخواست تبدیل قرار را مجدداً مطرح کنیم.

وی افزود: زمانی که با اصل تبدیل قرار موافقت نشده بعید است با مرخصی نوروزی موکلم موافقت شود.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه زنجانی به شدت پیگیر بازگشت پول‌ها است، گفت: پس از اینکه موکلم از حکم صادره مطلع شد بیش از پیش توصیه کرد که موضوع پول‌های بلوکه شده پیگیری شود تا در اسرع وقت بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه اگر با مرخصی نوروزی زنجانی موافقت نشود این امکان وجود دارد که خانواده‌‌اش زمان سال تحویل او را در زندان ملاقات کنند گفت: باید ببینیم آئین‌نامه داخلی زندان چیست و شاید بتوان این زمینه را طی صحبت با دادگاه فراهم کرد البته بعید می‌دانم زنجانی و خانواده‌اش موافق این موضوع باشند چرا که در شرایط روحی مساعدی نیستند و لحظه سال تحویل برایشان لحظه سنگینی است.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان