۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سخنان اخیر رهبری درباره انتخابات را کاملاً قبول دارم
کد خبر: ۱۵۰۱۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

اجمالی/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش اصلاح طلبان:

سخنان اخیر رهبری درباره انتخابات را کاملاً قبول دارم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبری انتخابات را خوب توصیف کردند و نکات برجسته آن را در آرامش و صحت آن دانستند که من هم کاملاً قبول دارم.

سخنان اخیر رهبری درباره انتخابات را کاملاً قبول دارم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول انتخابات مجلس دهم و نامزدهای مرحله دوم ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان که صبح امروز در تالار همایش کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: خوشحالم در جمع کسانی صحبت می کنم که امیدواریم در تاریخ انقلاب بتوانند تاریخ ساز باشند.

وی افزود: تحولاتی که از سال ۸۴ تا ۹۲ پشت سرگذاشتیم، تحولات منفی بود و وضع کشور، اسلام و انقلاب را در شرایط نامناسبی قرار داد. مردم گام اول خود را در سال ۹۲ خوب برداشتند و راه را باز کردند و اگر آن راه باز نشده بود، این نتیجه قابل قبول در دوره فعلی به دست نمی آمد.

هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: مردم و سیاست مداران فرهیخته کشور ما، امروز شرایطی پیدا کردند که اگر جدی و با صبر و استقامت باشند، می توانند راه انحرافی که در انقلاب پیش آمد و جریان انحرافی که به نظام ضربه زد را اصلاح کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما می توانیم شرایط جدید و ارزشمندی را در تاریخ انقلاب به وجود بیاوریم و شرط آن این است که همه در این مسیر جدی باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شما کسانی هستید که یا در انتخابات مجلس دهم انتخاب شدید و یا در آستانه انتخاب شدن هستید و موثرترین مدیریت کشور را در دست خواهید گرفت.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان رهبری تصریح کرد: دیروز شاهد بودیم که رهبری انتخابات را خوب توصیف کردند و نکات برجسته آن را در آرامش و صحت انتخابات دانستند که من هم این موضوع را کاملاً قبول دارم.

وی گفت: در شرایطی که بیم آن می رفت فتنه بزرگی را شاهد باشیم، آرامش کم نظیری را در انتخابات مشاهده کردیم. آمریکائی ها که خیلی ادعا می کنند انتخاباتی آرام و متمدنانه دارند، دیدیم که شب گذشته در جریان سخنرانی «ترامپ» که اسم این فرد نشان می دهد آدم عجیبی است،تشنج ایجاد شد و در آن درگیری پیش آمد به طوری که نتوانست سخنرانی خود را ادامه دهد. البته ما هم از این مسائل داشته ایم اما این اتفاق در آمریکا بی سابقه بود.

وی افزود: در شرایطی که خیلی ها در دنیا منتظر بودند تا حوادث تلخی در ایران اتفاق بیفتد، ما رشد مردم و ریسک پذیری فعالین سیاسی در انتخابات را شاهد بودیم که وارد میدان رقابت شدند.

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: باید از کسانی تشکر کنم که صادقانه و متفکرانه توانستند هماهنگی در صفوف خود ایجاد کنند و تصمیمات یکپارچه بگیرند. آنها باید از گذشته درس بگیرند تا به صورت متفرق وارد میدان نشوند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان