۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نجابت آیت الله یزدی و مصباح از نگاه رهبری مثال‌زدنی بود/ نبود نگاه انقلابی در مجلس خبرگان باعث خسران کشور است
کد خبر: ۱۵۰۱۰۳ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری در مصاحبه با صبح قزوین:

نجابت آیت الله یزدی و مصباح از نگاه رهبری مثال‌زدنی بود/ نبود نگاه انقلابی در مجلس خبرگان باعث خسران کشور است

عضو خبرگان رهبری گفت: رهبری فرمودند:" افرادی که در انتخابات امسال رأی نیاوردند با نجابت کامل برخورد کردند مثل آیت الله یزدی و مصباح؛" این کلام ایشان نکات فراوانی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نجابت آیت الله یزدی و مصباح از نگاه رهبری مثال‌زدنی بود/ نبود نگاه انقلابی در مجلس خبرگان باعث خسران کشور است
آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با اشاره به آخرین دیدار نمایندگان دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان در بیانات خود مطالب مهمی را برای مسئولین و مردم بیان کردند که باید در دستور کار جدی همه ما قرار بگیرد.
وی در ادامه افزود: یکی از این مطالب نسبت به وظایف مجلس خبرگان بود؛ زیرا این افراد در انتساب رهبری نقش اساسی دارند و باید در این زمینه انقلابی فکر کرده و به همه مسائل با دید انقلابی نگاه کنند.
این عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به عملکرد اعضای خبرگان رهبری در دوره جدید این بود که از ساده نگری در مسائل و اتفاقات رخ داده دوری کنند و به رخدادها نگاه جهانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: اگر مجلس خبرگان نگاه انقلابی به مسائل نداشته باشد، متضرر خواهد شد و جامعه اسلامی دچار خسران می‌شود.

نجات و پیشرفت ایران اسلامی با اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد

اسلامی در ادامه با بیان اینکه نجابت آیت الله یزدی و مصباح از نگاه رهبری مثال‌زدنی بود، گفت: رهبری فرمودند:" افرادی که در انتخابات امسال رأی نیاوردند با نجابت کامل برخورد کردند مثل آیت الله یزدی و مصباح؛" این کلام ایشان نکات فراوانی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: در انتخابات امسال افرادی که منتخب مردم نشدند مانند اتفاقات سال 88 به خیابان‌ها نریختند و آشوب بپا نکردند؛ بلکه به افراد منتخب تبریک گفتند و با نجابت برخورد کردند و مصاحبه و صحبتی علیه انتخابات نداشتند و به فکر انسجام و وحدت مردم در جامعه بودند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبری همچنین در این جلسه به مسئولین دولتی سه موضوع را گوشزد کردند، یک مورد کاهش شتاب علمی کشور بود که وزیر علوم نیز این موضوع را تائید کرده‌اند و این نکته برای توسعه کشور یک عقبگرد است.
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی موضوع دیگر سخنان رهبری بود که به واسطه مشکلات حوزه اقتصاد باید جدی‌تر گرفته شود؛ اگر اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی و زمینه استقلال ما در حوزه‌های مختلف فراهم می‌شود.
اسلامی ادامه داد: دولتمردان باید در حوزه اقتصاد با تشکیل قرارگاه مدنظر رهبری برنامه ریزی اساسی داشته باشند؛ زیرا اقتصاد مقاومتی تکیه به بیگانگان نیست و باید با بهره گیری از افراد نخبه و کارشناس معضلات این حوزه را حل می‌شود.
وی ابراز کرد: نجات و پیشرفت ایران اسلامی با اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد و بارها رهبر معظم انقلاب این موضوع را صریحا اعلام کرده‌اند.
عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: موضوع دیگر در کلام رهبری مصونیت فرهنگی است یعنی در این حوزه ما باید به فرهنگ ناب اسلامی و دینی خود مراجعه کنیم تا در برابر هجمه‌های فرهنگی و نفوذ استکبار جهانی ایستادگی داشته باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان