۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین موشک های ایران، نقطه رابطه سازی با آمریکا و استکبار جهانی را هدف قرار دادند/ تلاش مسئولین برای حفظ روحیه انقلابی ضروریست
کد خبر: ۱۴۹۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

موشک های ایران، نقطه رابطه سازی با آمریکا و استکبار جهانی را هدف قرار دادند/ تلاش مسئولین برای حفظ روحیه انقلابی ضروریست

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تلاش مسئولین برای حفظ روحیه انقلابی ضروریست، گفت: موشک‌های ایران به خوبی نقطه رابطه سازی با آمریکا را رصد کردند و دل افرادی که برای رابطه با آمریکا لک زده بود، ناامید شد.

موشک های ایران، نقطه رابطه سازی با آمریکا و استکبار جهانی را هدف قرار دادند/ تلاش مسئولین برای حفظ روحیه انقلابی ضروریست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های سیاسی- عبادی نمازجمعه این هفته شهر قزوین با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: عده‌ای به واسطه اینکه پیامبر(ص) فرزند پسر نداشتند به ایشان طعنه می‌زدند اما خدای متعال به واسطه حضرت فاطمه(س) به پیامبر بقیه الله اعظم عنایت کرد.
وی با بیان اینکه امروز ائمه(ع) چشم روشنی اسلام و مسلمانان هستند، ابراز کرد: حضرت زهرا(س) مهمترین نقطه اتصال بین همه ملت‌های دنیا و فرقه‌های اسلامی است، یعنی برای ایجاد پیوند بین ملت‌های دنیا با اسلام، باید زندگی سیاسی و معنوی این بانو را تشریح کرد.
این خطیب نمازجمعه بیان کرد: حضرت فاطمه(س) عامل تحکیم و استحکام خانواده است و مسلمانان با بهره گیری و الگوگیری از زندگی دختر پیامبر بزگوار اسلامی می‌توانند مسیر بندگی را به خوبی طی کنند.
وی در ادامه با اشاره به آزمایش موشک‌های دوربُرد سپاه پاسداران کشورمان اذعان کرد: این آزمایش موشکی زمینه خوشحالی و اقتدار ملت ایران را فراهم کرد و عاملی برای ایجاد رعب و وحشت در دل استکبار جهانی شد.
شلیک موشک‌های رعب آور ایران راه صحبت کردن با سران آمریکایی است
عابدینی ادامه داد: سران آمریکایی زبان دیپلماسی ایران را نمی‌فهمند و ما در ارتباط با آنها نیاز به مترجم داریم؛ اما به واسطه اینکه آنها زبان رحم و مروت را نمی‌فهمند باید با آنها با زبان خودشان صحبت کرد.
وی با بیان اینکه شلیک موشک‌های رعب آور ایران راه صحبت کردن با سران آمریکایی است، تصریح کرد: دنیای استکبار هیچ زمانی گمان نمی‌کرد که ایران اسلامی دارای شهرهای موشکی زیرزمین است و امروز از عصبانیت به خود می‌پیچند.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها با تحریم موشک‌های نقطه زن ایران به نوع این موشک‌ها اعتراض می‌کنند؛ اما باید این نگرانی خود را به زمانی موکول کنند که این موشک‌ها، نقطه‌های مدنظر ایران در تل آویو را بزنند و از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه‌ها را منهدم کشود.
وی با بیان اینکه موشک های ایران، نقطه رابطه سازی با آمریکا و استکبار جهانی را هدف قرار دادند، تاکید کرد: این موشک‌ها به خوبی نقطه رابطه سازی با آمریکا را رصد کردند و افرادی را که قلب مریضی دارند و دلشان برای رابطه با آمریکا لک زده بود، ناامید شدند.
امام جمعه قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان یادآور شد: انقلابی ماندن مردم و مجلس خبرگان نباید به تدریج به دست فراموشی سپرده شود.
وی تصریح کرد: البته مردم ایران همیشه انقلابی می‌مانند و مسئولین باید با تلاش مستمر خود سعی کنند به روحیه انقلابی مردم برسند و با عملکرد انقلابی خود این روحیه را حفظ کنند.

انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان