۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حماسه هفتم اسفند چشم طمع دشمن را کور کرد/ رفتار نانجیبانه در فتنه ۸۸ فراموش شدنی نیست
کد خبر: ۱۴۹۷۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حماسه هفتم اسفند چشم طمع دشمن را کور کرد/ رفتار نانجیبانه در فتنه ۸۸ فراموش شدنی نیست

فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتخابات هفتم اسفند ناامیدی کامل دشمن از طمع‌هایی که به کشور داشت، بود و مردم نشان دادند که اوضاع باید در فضای صمیمی و همدلی سامان پیدا کند.

حماسه هفتم اسفند چشم طمع دشمن را کور کرد/ رفتار نانجیبانه در فتنه ۸۸ فراموش شدنی نیست

عشرت شایق فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع اعضای دور چهارم مجلس خبرگان اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری بر آن تأکید فرمودند رأی نیاوردن آیات مصباح و محمد یزدی بر شخصیت آنان خدشه‌ای وارد نمی‌کند و این بزرگواران نزد همه از جایگاه بالایی برخوردار و از ذخایر انقلاب هستند.

وی افزود: در هر انتخاباتی ممکن است برخی‌ با اقبال مردم مواجهه نشوند و این یک امر طبیعی است.

وی افزود: انتخابات هفتم اسفندماه ناامیدی کامل دشمن از طمع‌هایی بود که به کشور داشت و مردم هم نشان دادند که اوضاع باید در فضای صمیمی و همدلی سامان پیدا کند.

شایق خاطرنشان کرد: انتخابات هفتم اسفندماه علی‌رغم سناریوسازی‌های یک جریان خاص، یک انتخابات کاملاً رقابتی بود و همه جناح‌ها و افراد مختلف با شعارها و عناوین گوناگون در آن حضور پیدا کردند.

این نماینده اسبق مجلس خاطرنشان کرد: در سال 88 عده‌ای رأی ملت را برنتابیدند و با رفتار نانجیبانه خود همانگونه که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، برای کشور هزینه تراشیدند و دشمنان را علیه ما جری کردند؛ این رفتار فراموش شدنی نیست چرا که ما هزینه‌های بسیاری را پرداخت کردیم.

شایق ادامه داد: کشورهای مستکبر در جریان فتنه 88 سفارت‌های خود را به روی مخالفان نظام گشودند و این بزرگترین ظلمی بود که برخی‌ با کشاندن مردم به خیابان‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرتکب شدند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان