۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یک واحد خون شما نجات بخش جان ۳ بیمار سرطانی است/ چهارشنبه همه با هم در سازمان انتقال خون
کد خبر: ۱۴۹۵۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۹:۶ ↗ لینک کوتاه

اهدای خون؛ اهدای زندگی

یک واحد خون شما نجات بخش جان ۳ بیمار سرطانی است/ چهارشنبه همه با هم در سازمان انتقال خون

همه ما شنیده‌ایم که اهدای خون اهدای زندگی است اما آیا می‌دانید که بیماران سرطانی نیاز مبرمی به فرآورده‌های خونی دارند؟ می‌دانید یک واحد خون می‌تواند جان ۳ بیمار تحت شیمی درمانی را نجات دهد؟

یک واحد خون شما نجات بخش جان ۳ بیمار سرطانی است/ چهارشنبه همه با هم در سازمان انتقال خون
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین (مکس) با هدف حمایت مالی، روحی و روانی از کودکان مبتلا به سرطان وخانواده‌های آن‌ها بامجوز فرمانداری از آذر ماه سال ۹۳رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیر این مرکز می‌گوید: مؤسسه مکس یک سازمان مردم نهاد، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرتجاری است که با اهداف انسان دوستانه بدون در نظر گرفتن جایگاه قومی، مذهبی، نژادی و جنسیتی به ارائه خدمات جامع کیفی رایگان به خانواده کودکان کم درآمد ونیازمند مبتلا به سرطان می‌پردازد.

وی ادامه می‌دهد: مکس حامی استوار پدران ومادرانی است که کودک آنها به بیماری سرطان مبتلاست؛ در سایه این حمایت، خانواده‌ها می‌توانند با نگرانی کمتر به درمان کودک خود فکرکنند و کودکان می‌توانند شادمانتر فرایند درمان را طی کنند.
نماینده مکس اضافه می‌کند: تمامی اعضای این موسسه بصورت افتخاری و بدون دریافت هیچگونه حقوق ومزایای مادی صادقانه در حال خدمت به خانواده‌های کم درآمد کودکان سرطانی هستند.

این روزها مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین(مکس) در نظر دارد برای  تأمین فرآورده‌های خونی مورد نیاز فرشته‌های مبتلا به سرطان قزوین با همت و پشتوانه تمام حامیان فرشته‌های مکس در روز چهارشنبه 94/12/26 با حضور یکپارچه و مستمر در اهدای خون برای تأمین نیازهای این عزیزان قدمی بلند و مثمر ثمر برداشته باشد.

یک واحد خون برابر است بانجات جان سه بیمار؛ آیا می‌دانید بیماران سرطانی نیاز مبرمی به فرآورده‌های خونی دارند؟ پلاکت‌ها یکی از اجزای تشکیل دهنده خون هستند که موارد مصرف فراوانی در بیماران تحت شیمی درمانی دارند.

عزیزانی که تمایل دارند در این کار نیک همراه شوند می‌توانند با شماره 09374063424 خانم علاالدینی برای ثبت نام تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان